Reklamos kampanija ir jos planavimas


Marketingo konspektas. Reklamos kampanija ir jos planavimas. Reklamos kampanija. Reklamos kampanija ir jos planavimas. Reklamos kampanijos planavimas. Reklamos kampanijos tikslų nustatymas. Komunikaciniai reklamos kampanijos tikslai. Aida modelis. Specifiniai ir ekonominiai reklamos kampanijos tikslai. Reklamos kampanijos tikslai produkto gyvavimo ciklo stadijose. Reklamos kampanijos biudžeto sudarymas. Reklaminės žinutės kūrimas. Reklamos kūrybiškumas. Kas yra kūrybiška reklama? Kreipiniai Racionalus ir Emocinis. Žinutės emocinio kreipinio variantai seksas, erotika. Žinutės emocinio kreipinio variantai humoras. Humoristinės reklamos. Humoro naudojimo auditorijos. Žinutės emocinio kreipinio variantai BAIMĖ. Baimės ir rūpesčio kreipiniai. Žinutės struktūra. Žinutės formatas. Pagrindiniai žinučių pateikimo stiliai. Pagrindiniai žinučių. pateikimo stiliai. Pagrindiniai žinučių pateikimo. stiliai. Pagrindiniai žinučių pateikimo formatai. Pagrindiniai žinučių pateikimo stiliai. Reklamos priemonių (nešiklių) planavimas (parinkimas). (balandžio mėn. temos). Reklamos kampanijos efektyvumo įvertinimas. Reklamos kampanijos efektyvumo įvertinimo tikslai. Ką?, kada?, kur?, kaip? Vertinimo (Testavimo) metodų klasifikacija. Reklamos kampanijos efektyvumo/poveikio įvertinimas (Pretests). Pretests. Reklamos kampanijos poveikio įvertinimas.

  • Marketingas Konspektai
  • 2014 m.
  • 54 puslapiai (1610 žodžių)
  • Marketingo konspektai
  • MS PowerPoint 789 KB
  • Reklamos kampanija ir jos planavimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Reklamos kampanija ir jos planavimas. (2014 m. Lapkričio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-kampanija-ir-jos-planavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:59