Reklamos kampanija naujam prekes zenklui


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Marketingo aplinka. Produkto savybės, tikslinė rinka, konkurentai. Reklamos kampanija ir jos planavimas. Apklausos analizė. Reklamos žinutė, šūkis. Vizualinis stilius. Reklamos priemonės ir nešikliai. Reklaminės kompanijos vykdymo grafikas. Reklaminės kampanijos biudžetas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas - naujo produkto pateikimas rinkai ir jos reklamos kampanijos sukurimas.

Darbo uždaviniai:

•Išanalizuoti produkto mikro ir makro aplinka;

•Atlikti vartotojų ir konkurencingumo analizę;

•Atlikti potencialių vartotojų anketinę apklausą ir išanalizuoti jų poreikius

•Sukurti prekės ženklui logotipą, žinute ,bei šūkį, kurie bus naudojami reklamoje;

•Pasirinkti efektyvius reklamos nešiklius reklamuojamm produktui;

•Apskaičiuoti reklamos biudžetą.

Reklamos kampanija naujam prekes zenklui. (2014 m. Balandžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-kampanija-naujam-prekes-zenklui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 09:58