Reklamos kampanijos kūrimas ir vertinimas


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Reklamos kampanijos ir vertinimo teoriniai aspektai. Reklamos kampanijos samprata. Reklaminės kampanijos svarba. Reklamos kampanijos požymiai. Reklamos vertinimas. Uab „Apple“ reklamos kampanijos kūrimas ir jos vertinimas. Uab „APPLE“ įmonės veiklos apžvalga. Uab „APPLE“ reklaminės kampanijos kūrimas ir jos apžvalga. Uab „APPLE“ reklamos kampanijos vertinimas. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Darbo objektas: UAB „APPLE“ reklamos kampanijos kūrimas ir vertinimas.

Darbo tikslas: Išanalizuoti UAB „APPLE“ reklamos kampanija ir atlikti jos vertinimą.

Darbo uždaviniai:

Išanalizuoti reklamos kampanijos ir vertinimo teorinius objektus.

Pateikti UAB „APPLE“ veiklos apžvalgą.

Išanalizuoti UAB „APPLE“ reklamos kampaniją.

Pateikti UAB „APPLE“ reklamos kampanijos vertinimą.

Aiškiai matyti, kad reklama kiekvienai įmonei yra svarbus įvaizdžio atributas. Apple reklamos padarė perversmą šioje srityje, nes ši kompanija įtraukė žinomus žmones į savo reklamas, reklamos išskirtinumas pasižymi tuo, kad reklamoje neminimas nei produkto pavadinimas, nei jo techninės galimybės. Reklama ne tik padeda parduoti įmonės produktą, tuo pačiu ji praneša pasauliui žinutę, apie įmonę, apie jos išskirtinumą, kūrybiškumą. Šiuolaikiniai reklamos apibrėžimai jau nebeužsimena apie tai, kad jos tikslas yra „informuoti“ potencialius pirkėjus. Dabar tai – komunikacijos būdas, naudojamas padrąsinti, įtikinti ar net manipuliuoti auditorija, siekiant paskatinti juos pradėti arba tęsti kažkokį veiksmą. Dažniausia reklamos paskirtis yra komercinė – siekiama paskatinti prekės ar paslaugos pirkimą, tačiau nereta ir svarbi yra politinė bei ideologinė reklamos. Gyvenimas be reklamos yra neįsivaizduojamas. Susidurdamas su reklama vartotojas įsijungia į nuolatinę prekės ar paslaugos pažinimo ir vertinimo veiklą. Be reklamos vartotojas nežinotų iš ko rinktis.

Reklamos kampanijos kūrimas yra ir mokslas, ir menas, susidedantis iš dviejų dalių: žinutės strategijos (ką reklama bando pasakyti apie prekės ženklą) ir kūrybos strategijos (kaip reklama išreiškia tai, ką siūlo prekės ženklas. Daug priklauso nuo reklaminio ženklo charakterio, koks jis, kaip jis pateikiamas. Tai yra charakterio dalis. Esminė informacija apie kompaniją yra susintetinama į paprastą grafinį ženkliuką. Kūrimo esmė - įkūnyti ,,Apple" kompanijos dvasią, išskirti ją iš konkurentų tarpo, būti lengvai suvokiamu bei atpažįstamu bei lengvai pritaikomu visuose media kanaluose (nuo spaudos iki interneto). Šio ženklo logotipas – tai grafinis ženklas, perteikiantis ,,Apple" kompanijos esmę. Todėl prieš pradėdami logotipo kūrimo darbus, yra būtina suvokti, kokia kompanija yra. Logotipas nėra atskirtas nuo kompanijos veiklos. Logotipas organiškai išsivysto iš kompanijos charakterio. Grafinis ženklas savo formomis, spalvomis, prasme, stiliumi sako tą patį, ką ir kompanija savo darbais.

Tinkamai parinktas reklamos tekstas, žymios istorinės asmenybės, sudominantis ir padrąsinantis vaizdo klipas bei didelis kiekis išplatintų reklaminių plakatų – visa tai leido Apple kompanijai pasiekti puikių rezultatų. Nuo šios reklaminės kampanijos pradžios Apple pristatė save visuomenei kaip unikalų prekinį ženklą.

Kiekviena ,,Apple" kompanijos reklama yra kitokia, išskirtinė, visai nepanaši į prieš tai buvusią. Pristatydami į rinką paleidžiamus iPod produktus, buvo paleista reklaminė kampanija kurioje buvo tik spalvos. Ryškios, akį rėžiančios, išskirtinės spalvos, kurių fone judėjo žmogaus siluetas. Tačiau aiškiai matėsi baltos juostelės – ausinės ir laidas, bei mažas prietaisas rankoje. Ši reklama buvo tarsi žinutė jauniems, aktyviems žmonėms, kurie mėgsta išsiskirti ir būti nepriklausomi. Mokslininkai pateikia skirtingus prekės ženklo apibūdinimus, tačiau daugelyje apibūdinimų išsiskiria bendras bruožas – tai simbolis, kuris padeda atskirti vieno gamintojo ar įmonės prekes, ar paslaugas nuo kitų gamintojų prekių ar paslaugų. Visi sutaria, kad tai išskirtinumo ženklas, pagal kurį aiškiai matosi kokia kompanija yra prekės gamintoja. Visa „Apple“ kompanija visada buvo įdomi, kūrybinga, inovatyvi. Kai kurie Apple renginiai, kurių metu pristatomi nauji gaminiai, reklamuojami per sporto varžybas, renginiai įvyksta tą pačią dieną kaip kiti, ekonomiškai šaliai svarbūs renginiai, tačiau ,,Apple" kompanija visada pirmauja žmonių susidomėjimų ir tokiu puikiu išviešinimu, kuris dažnai nieko nekainuoja įmonei, dėl didelio susidomėjimo šia kompanija bei plataus vartotojų rato. Dabar ši UAB ,,Apple" įmonė yra žinoma visiems ir labai konkuruoja su kitomis garsiomis reklamų kampanijomis. Ji parduoda kur kas daugiau įvairiausių elektroninių prietaisų, kalbant nuo telefonų iki televizorių, iPod, iPhone mobiliųjų telefonų bei iPad, negu kitos kampanijos. Todėl kompanijai ženklas buvo sukurtas paprastas, aiškus, įsimintinas ir suprantamas visame pasaulyje.

Daugelis ,,Apple" reklamų sulaukia daug piktų kalbų, prieštaravimo, tačiau ,,Apple" įmonė tuom tik džiaugiasi, kuo daugiau šurmulio – tuo daugiau nemokamos reklamos.

3. UAB ,,Apple" reklamos kampanijos pagrindinis tikslas - ryšys su vartotoju, tiekti jam garantijas, pateikti reklaminį ženklą kaip individualybę, atsiskleidimą bei tuo pačiu ir vartotojo pasitenkinimą šia reklama.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (4212 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 63 KB
  • Reklamos kampanijos kūrimas ir vertinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Reklamos kampanijos kūrimas ir vertinimas. (2015 m. Birželio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-kampanijos-kurimas-ir-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:10