Reklamos kampanijos organizavimas ir analizė


Vadybos kursinis darbas. Kanceliarinės parduotuvės veikla. Įmonės organizacinė struktūra. Reklamos priemonės. Reklama spaudoje. Reklama televizijoje. Reklama internete. Lauko reklama. Apklausa ir jos rezultatai. Reklamą teikiančios įmonės. „Santarvės" laikraščio reklamos kainos. Reklamos kainos. Naudojamo populiarumo analizė. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra.


Darbo tikslas – išanalizuoti „x“ produktų rėmimą, jo organizavimo ypatumus ir reikšmę bendriems įmonės rezultatams.

Darbo objektas – „Individuali įmonė Rasos Jokūbienės” produktų rėmimo komplekso procesas.

Darbo uždaviniai:

Suformuoti pasiūlymus įmonės rėmimo kompleksui sudaryti.

Palyginimą. Šiuo metodu palyginau pardavimo apimtis panaudojus įvairias reklamines formas.

Formuojant reklamos tikslus, tiriant vartotojø poreikius, segmentuojant rinkà reikia susieti su vartotojo elgsenos modeliu. Schematiðkai vartotojo elgsenà( pagal Lavidþà ir

Reklama reikia kurti trumpą, aiškią, konkrečią ir suprantamą visiems gyventojams.

Vienkartinis kontaktas su klientu neturi jokios komercinės vertės. Ruošiantis reklamuoti įmonės prekę reikia atsižvelgti ir į marketingo faktorius. Kai yra nustatyti reklamos tikslai ir pasirinkta reklamos strategija, sudaromas biudžetas t.y. lėšos. Ši įmonė skiria pakankamai lėšų, nes kitu atveju bus sunku planingai vystyti reklaminę veiklą. Lėšas, kurios yra skirtos reklamai reikia panaudoti tinkamai, nes kitu atveju galimi nuostoliai. Turime žinoti; Kokios galimos išlaidos. Kiek kartų bus kartojama reklama. Kokiems realizacijos kanalų dalyviams galima patikėti savo uždavinius. Kadangi mūsų minima įmonė yra Mažeikių mieste. Būtų naudingiau reklamą leisti per vietinę televizija tai yra ROVENTA. Kuri transliuojama ištisą parą. Būtina žinoti reklamos kainą. Reklaminės kampanijos grafikas nustato reklamos pateikimo priemonių laiką, dažnumą, periodiškumą, trukmę, taip pat reklamos priemonių išdėstymą laike, sezoniškumą. Planuojant reklaminę kampanija, svarbu nustatyti laiką, periodą ( mėnesiais, savaitėmis, dienomis, valandomis), kada bus efektyviausias jos naudojimas. Svarbu nustatyti reklamos priemonių eiliškumą pagal jo svarbą ir prioritetą.

Įmonė įsteigta 1998m. vasario 27d. ir įregistruota Mažeikių r. valdyboje; rejestro Nr. IP98 – 3360. Įmonės kodas 6693013.

Parduotuvė yra miesto centre, todėl klientams labai patogu apsilankyti. Patalpos yra nupirktos. Paslaugų teikimas, kopijavimas, įrišimas, laminavimas. Įmonės veikla yra orientuota į platų klientų ratą, kadangi kanceliarinės prekės yra reikalingos vaikams, studentams, organizacijoms, buhalteriams, mokykloms. Atliekame fasavimo ir pakavimo veikla, laminavimas, įrišimas, kopijavimo paslaugos. Prekės skirtos iki mokyklinio amžiaus vaikams, moksleiviams, studentams, buhalteriams, įmonėms.

Vizija. Rasos Jokubienės įmonė siekia išlaikyti užsakovams patikimo, ekonomiškai naudingo įvaizdį.

Statistika rodo, kad reklama laikraščiuose nėra ilgaamžė. Reklaminių skelbimų efektyvumas priklauso ir nuo metų laiko. Atostogaudami žmonės mažiau skaito laikraščius. Kadangi Rasos Jokubienės įmonė užsiima kanceliarija – tai metų laiko kaita turi įtakos prekybai. Moksleiviai, studentai, mokytojai vieni iš pagrindinių klientų. Todėl pasibaigus mokslo metams reikia pasistengti kad prekyba nesumažėtų, išliktų stabili. Reklama vienas iš būdų tai padaryti. Reklaminio skelbimo vieta puslapyje taip pat yra svarbus aspektas. Šalia esantys skelbimai gali pabrėžti arba sumenkinti mūsų skelbimą.Amžius skaitytojų.

Privalumai ir trukumai: Tokia plati apimtis labai efektyvi išlaidų požiūriu. Stiprus garso ir vaizdo poveikis žiūrovui. Trūkumas tas, kad didelės išlaidos. Reklamuotojas negali būti tikras, kad jo reklamą pamatys tikslinė auditorija. Rasos Jokūbienės įmonė naudojasi vietinės televizijos ROVENTA paslaugomis. Reklama transliuojama 3-4 kartus per dieną.

Ketvirtame paveiksle matome koks yra pasiskirstymas apklaustųjų pagal lytį. Apklaustų moterų yra 64 %, o vyrų 36 %.

Reklaminis maketas pirmame puslapyje brangsta viršijus: 150 cm2 – 5 procentais; 200 cm2 – 10 procentų, 250 cm2 – 15 procentų, daugiau kaip 270 cm2 – 20 procentų.

Užsakovo reklamai ploto pirmajame puslapyje 1 cm2 kaina – 2,50 Lt + PVM, paskutiniame puslapyje – 1,50 LT + PVM, o vidiniuose – 1,00 Lt + PVM. Užsakomasis reklaminis straipsnis – 0,70 – 1,00 LT

Visi įkainiai nurodyti neįskaitant 18 proc. PVM. Sutartyje taikoma viena iš nuolaidos rūšių.

Visos anksčiau minėtos skelbimų, sveikinimų ir reklamos kainos nustatytos su PVM .

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 37 puslapiai (7975 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 130 KB
  • Reklamos kampanijos organizavimas ir analizė
    10 - 7 balsai (-ų)
Reklamos kampanijos organizavimas ir analizė. (2015 m. Gegužės 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-kampanijos-organizavimas-ir-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:06