Reklamos konkursų įtaka reklamos rinkai


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Reklamos konkursų įtaka reklamos rinkai. Reklamos samprata. Reklamos konkursų istorija. Reklamos konkursai. Reklamos konkursų įtaka reklamos rinkai. Reklamos konkursų įtaka reklamos rinkai. Tyrimas. Tyrimo metodika. Vartotojų apklausos rezultatai. Literatūra. Priedai.


Tyrimo problema. Šiuo metu itin populiaru kurti vis įmantresnes reklamas, todėl yra sunku konkuruoti rinkoje ir dalyvauti konkursuose. Todėl svarbu išsiaiškinti kokią įtaką daro reklamos konkursai reklamos rinkai vartotojų požiūriu.

Tyrimo objektas.

Tyrimo tikslas. išsiaiškinti kokią įtaką daro reklamos konkursai reklamos rinkai.

Uždaviniai:

1.Apžvelgti reklamos įtaką konkursų reklamos rinkai teoriniu aspektu

2.Nustatyti vartotojo požiūrį į reklamos konkursus bei jų įtaką reklamoms.

Tyrimo metodai: Apklausa raštu, literatūra.

Reklamos konkursų įtaka reklamos rinkai. (2014 m. Balandžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-konkursu-itaka-reklamos-rinkai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:42