Reklamos kūrimas, strategija periferijoje, jos ypatumai ir problemos


Vadybos diplominis darbas. Reklamos kūrimas, strategija periferijoje, jos ypatumai ir problemos. Įvadas. Reklamos apibrėžimas. Reklamos atsiradimas. Reklamos priemonės. Pozicionavimas. Reklamos rūšys. Spausdintos reklamos nešikliai. Transliacinės reklamos nešikliai. Demonstracinės reklamos nešikliai. Tiesioginės reklamos nešikliai. Specialiosios reklamos nešikliai. Viešosios (išorinės) reklamos nešikliai. Reklamos pardavimo vietose nešikliai. Reklamos proceso ypatumai. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos davėjas (teikėjai). Reklamos agentūros. Tai tokios įmonės, kuriose dirba komercijos agentai. Reklamos platinimo priemonės (reklamos nešėjai). Vartotojas. Reklamos proceso organizavimas. Reklamos proceso planavimas. Reklamos strategija. Reklamos agentūrų veiklos specifika. Reklamos agentūros struktūra. Periferijoje esančios „Aaa baltic reklama“ reklamos agentūros paslaugos. Periferija. Lazdijų rajono spauda. Lazdijų rajono radijas ir internetas. Reklamos priemonių pasiskirstymas mieste ir periferijoje. Reklama spaudoje, jos privalumai ir trūkumai. Reklama televizijoje, jos ypatumai, privalumai ir trūkumai. Reklama internete, ypatumai. Radijo reklama, jos ypatumai, privalumai ir trūkumai. Lauko reklama, privalumai ir trūkumai. Demonstracinė reklama. Išvados. Priedai. Literatūros sąrašas.


Visais laikais reklamos tikslas buvo vienas – supažindinti vartotoją su prekiniais ženklais, prekėmis ir paslaugomis. Palaipsniui keitėsi visos įmanomos technologijos, tobulėjo informavimo priemonės, didėjo žiniasklaidos kanalų. Žiniasklaida visuomenei daro didžiulę įtaką. Taip pat ir reklama, naudodamasi žiniasklaida kaip skleidimo priemone, buvo, yra ir bus skvarbi galinga jėga, formuojanti nuostatas ir žmonių elgesį visame pasaulyje.

DARBO TIKSLAS: nustatyti reklamos strategiją ir kūrimo ypatumus, bei skirtumus, lyginant periferiją ir didmiesčius.

UŽDAVINIAI:

1.Aptarti reklamos strategiją periferijoje.

2.Aprašyti reklamos organizavimą ir planavimą.

3.Pateikti reklamos kūrimo (proceso) ypatumus bei problemas.

4.Aptarti didmiesčių ir periferijų reklamos panašumus ir skirtumus.

5.Panagrinėti periferijose esančias reklamas.

6.Aptarti reklamos priemones, kurias naudoja stambios ir smulkios įmonės.

PROBLEMA: Periferijos poreikis reklamos kūrimui, keliami reikalavimai reklamai, bei reklamos skirtumai tarp didmiesčių ir periferijų.

DARBO TYRIMO METODAI:

Aprašomasis – analitinis, teorinės literatūros analizė ir apibendrinimas. Anketinės apklausos analizė, stebėjimas.

Rašant darbą buvo naudojama lietuvių autorių literatūra. Taip pat buvo naudojama reklamos agentūrų darbuotojų pateikta medžiaga, bei Lazdijų rajono gyventojų ir savivaldybės darbuotojų žinios.Baigiamajame darbe stengiausi pademonstruoti tokias profesines kompetencijas:

Kol kas nėra universalaus reklamos apibrėžimo, mat reklama yra veiklos sritis, kurioje dirba, taigi ir bando ją apibrėžti, ekonomistai, sociologai, psichologai, lingvistai, dailininkai ir žurnalistai. Sociologai ir psichologai reklamą laiko socialiniu kultūriniu reiškiniu, siūlančiu naujus kultūros, gyvensenos, įpročių modelius ir kartu atstovaujančiu normoms tos visuomenės, kurioje šis reiškinys gyvuoja ( Abad 1992, Valionienė 1999).

Norėdami paskelbti apie vyksiančias gladiatorių kautynes, romėnai piešdavo ant sienų, finikiečiai ant didžiulių uolų palei kelius piešė, kaip atrodo jų gaminamos prekės. Pompėjos miesto piešinyje buvo vaizduojamas politikas, kuris kvietė už jį balsuoti. Graikijos aukso amžiuje miesto šaukliai pranešinėdavo apie galvijų, įvairių amatininkų gaminamų prekių, net kosmetikos prekybą. Štai viena iš ansktyvųjų dainuojamųjų reklamų: „Akims, kad spindėtų, kad aušra žėrėtų skruostuose, nes jaunystės grožis išnyko. Moterims, kuri žino, dėl priimtinos kainos pirks Aesclypntos kosmetiką”.

Šiuolaikinė reklama gana smarkiai skiriasi nuo ankstyvųjų reklamos pavyzdžių. Europoje reklamai kasmet išleidžiama daugiau kaip 75 milijardai JAV dolerių (84 milijardai eurų), tuo tarpu visame pasaulyje reklamos išlaidos pranoksta 414 milijardus dolerių.

Reklama naudojama tikslinės auditorijos atsakui paskatinti. Tas atsakas gali būti suvokimo lygmens: pavyzdžiui, vartotojas susidaro tam tikrą nuomonę arba požiūrį į produktą ar prekės ženklą, arba tą nuomonę ar požiūrį pakeičia reklama. Atsakas taip pat gali būti tam tikrą vartotojo elgseną: pavyzdžiui, vartotojas nusipirks produktą arba pradės produktą naudoti daužniau nei anksčiau.

  • Vadyba Diplominiai darbai
  • 2015 m.
  • 63 puslapiai (8098 žodžiai)
  • Vadybos diplominiai darbai
  • Microsoft Word 1122 KB
  • Reklamos kūrimas, strategija periferijoje, jos ypatumai ir problemos
    10 - 5 balsai (-ų)
Reklamos kūrimas, strategija periferijoje, jos ypatumai ir problemos. (2015 m. Kovo 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-kurimas-strategija-periferijoje-jos-ypatumai-ir-problemos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:11