Reklamos kūrimas


Vadybos analizė. Lietuvos rinkos analizė. Reklamos rinkos dalyviai. Prekių ir paslaugų gamintojai. Dar viena prekių ir paslaugų gamintojų reklamos rūšis. Antra reklamos užsakovų grupė. Yra didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonės. Mažmeninės prekybos reklama. Individualūs reklamos užsakovai. Reklama ant viršojo transporto. Plačiaformatė spauda. Reklamos kūrimo procesas. Schema. Koks yra ryšys tarp valdymo ir kūrybiškumo. Kiekviena talentingai sukurta reklama gera savaip. Reklamos kūrimas.


Reklamos agentūrose paslaugos teikiamos labai įvairios bei paklausios Lietuvoje. Pvz. agentūros „Big-city“ klientams siūlomos paslaugos:

Reklama ant viešjo transporto Vilniuje. Pilnas apipavidalinimas (preikis, šonai, iš dalies langai, galas)/

Remiantis šia teorija matome, kad visose įminėse struktūra sudaroma pagal tuos pačius vaiksnius. Taip pat ir „Big-city“ kompanija vadovaudamasi šiais principais sudarė darbuotojų struktūrą. Kompanija tūretų būti funkcinė arba prekinė.

5.Reklamos kūrimo procesas. Schema. Koks yra ryšys tarp valdymo ir kūrybiškumo.

Reklamos kūrimas ir vadyba turi panašumų. Mokantis reklamos mokslą svarbu žinoti viską kas susija su reklama, tiek vadybą, tiek kurimą.

  • Vadyba Analizės
  • 2012 m.
  • 7 puslapiai (1101 žodis)
  • Kolegija
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 629 KB
  • Reklamos kūrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Reklamos kūrimas. (2012 m. Gruodžio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-kurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:17