Reklamos pagrindai savarankiškas darbas


Vadybos savarankiškas darbas. Reklamos biudžeto sudarymo principai. Komunikacijos procesas. Komunikacija organizacijoje. Reklama ir pardavimų skatinimas. Įtaigos naudojimas reklamoje. Reklamos funkcijos ir priemonės. Išvados. Literatūros sarašas.


1. Reklamos biudžetas - tai marketingo biudžeto dalis skiriama marketingo komunikacijoms, kurio dalis ir tenka reklamai. Jis sudaromas remiantis šiais metodais: laisvų pinigų; istorinis; konkurencinio pariteto; reklamos rinkos dalies nustatymo; pastovaus nuošimčio nuo pajamų (pelno) atskaitymo; tikslų ir uždavinių. Reklamos biudžetas taip pat turi būti lankstus,o pati reklama intensyvi, bet svarbiausias efektyvios reklamos kampanijos bruožas – kryptingas, nuoseklus poveikis vartotojams.

4. Įtaiga, arba sugestija (lot. suggestio) - tai tiesioginis, neargumentuotas žmogaus poveikis kitam žmogui arba žmonių grupei. Galima teigti, kad įtaiga yra pagrindinis psichologinio poveikio metodas, kuris naudojamas reklamoje. Įtaiga skirstoma į dvi kategorijas, kurios plačiai naudojamos reklamoje: 1) pirminę arba psichomotorinę, kurią sukelia staigūs įspūdžiai ir išgyvenimai; 2) prestižinę, kuri priverčia žmogų keisti nuomonę paveikus informacijai gautai iš autoritetingų šaltinių. Šiam metodui lengviausiai pasiduoda jaunesnio amžiaus, turintys fizinių ar psichologinių sutrikimų žmonės.

Reklamos pagrindai savarankiškas darbas. (2014 m. Gruodžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-pagrindai-savarankiskas-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:22