Reklamos poveikį gana stipriai lemia kalba. Kaip kalbinės raiškos priemonėmis reklamoje siekiama įtaigumo? - Kalba, 14 potemė

Visas naujas 2016 m. kalbėjimo potemes rasi čia - kalbėjimo potemės

Reklamos poveikį gana stipriai lemia kalba. pasirinkite kurį nors kalbos lygmenį (pvz., fonetiką, leksiką, sintaksę) ir remdamiesi konkrečiais pavyzdžiais paaiškinkite, kaip įvairiomis kalbinės. Reklamos poveiki stipriai lemia kalba.

Lietuvių kalbėjimo potemės 2017. 14 potemė 12 kl. 2015 m. Kalba. Kalbėjimo planas ir šaltiniai. Potemė nagrinėja reklamą ir joje naudojamas kalbinės raiškos priemones, kuriomis siekiama įtaigumo.
14. Reklamos poveikį gana stipriai lemia kalba. Pasirinkite kurį nors kalbos lygmenį (pvz., fonetiką, leksiką, sintaksę) ir remdamiesi konkrečiais pavyzdžiais paaiškinkite, kaip įvairiomis kalbinės raiškos priemonėmis reklamoje siekiama įtaigumo.


Mūsų šiuolaikinį pasaulyje savo gniaužtuose yra tvirtai supančiojęs besaikis vartojimas. Užtenka tik sustoti, apsižvalgyti ir iškart suprantame kiek daug pinigų išleidžiame produktams, daiktams, kurių mums net nereikia arba jų nauda tikrai neprilygsta kainai. Tai yra didžiąja dalimi veikiama reklamos. Kasdien per visas informavimo priemones girdime šimtus reklamų. Reklamų kūrėjai stengiasi pranokti vienas kitą, verslininkai nori parduoti savo prekę, todėl siekia įtaigumo ir stengiasi sukurti intriguojančias ir dėmesį atkreipiančias reklamas, kurios pritrauktu kuo daugiau žmonių. Kalba - tai vienas pagrindinių dalykų reklamoje, ypač radijo reklamoje, kuri yra garsinė. Dažnai reklamoje naudojamos įvairios kalbinės raiškos priemonės: fonetika, leksika, sintaksė. Tokiu būdu kūrėjai stengiasi įteigti žmogui ką jis turėtu pirkti ir kur dalyvauti. Neabejotinai pagrindinė reklamos paskirtis – vartojimo skatinimas bei naujų klientų pritraukimas. Faktas yra tas, kad reklamos poveikį stipriai lemia kalba, intonacija ir žodžiai. Tad šiandien pamėginsiu paanalizuoti, kaip skirtingai naudojama kalba marketinge ir kaip tuo yra siekiama įtaigumo.

  • Lietuvių kalba Potemės 2017
  • 2015 m.
  • 3 puslapiai (1068 žodžiai)
  • Mokykla
  • Lietuvių potemės 2017
  • Microsoft Word 20 KB
  • Reklamos poveikį gana stipriai lemia kalba. Kaip kalbinės raiškos priemonėmis reklamoje siekiama įtaigumo? - Kalba, 14 potemė
    10 - 3 balsai (-ų)
Reklamos poveikį gana stipriai lemia kalba. Kaip kalbinės raiškos priemonėmis reklamoje siekiama įtaigumo? - Kalba, 14 potemė. (2015 m. Sausio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-poveiki-gana-stipriai-lemia-kalba-kaip-kalbines-raiskos-priemonemis-reklamoje-siekiama-itaigumo-kalba-14-poteme.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:38