Reklamos poveikis pažinimo požiūriu


Marketingo referatas. Įvadas. Reklamos poveikis varotojui. Reklamos suvokimo dėsningumai. Poreikio ir motyvų analizė. Reklamos poveikis emociniu požiūriu. Reklamos poveikis elgesio požiūriu. Reklamos poveikio įvertinimas. Televizijos reklamos poveikis vartotojui. Reklamos per televiziją poveikis šeimai. TV reklamos poveikis moterims. Reklamos per televiziją poveikis vaikams. TV reklamos poveikis vyrams. Išvados. Literatūra.


Reklamos tikslas išplaukia iš įmonės marketingo, o šis savo ruožtu iš įmonės bendrųjų tikslų. Reklama gali būti siekiama padidinti ar išlaikyti prekybos įmonės ar tam tikrų joje realizuojamų prekių apyvartą, supažindinti su naujomis prekėmis, ar naujai atidaryta parduotuve, informuoti apie kainų sumažinimą, teikiamas paslaugas ir t.t. Reklamos tikslas iš esmės lemia ir reklamos objektą. Paprastai skiriamos dvi objektų grupės - prekės reklama arba tiesioginio poveikio reklama, prekybos įmonės arba netiesioginė reklama.

Tikslas: Išanalizuoti reklamos poveikį vartotojui

Uždaviniai: 1. Išsiaiškinti, reklamos poveikį praėjus 10 metų po nepriklausomybės

atgavimo Lietuvoje;

2. Atskleisti visus svarbiausius reklamavimo kanalus;

3. Apibūdinti svarbiausią reklamos vadybininko uždavinį

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • Dovile
  • 19 puslapių (5226 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 302 KB
  • Reklamos poveikis pažinimo požiūriu
    10 - 4 balsai (-ų)
Reklamos poveikis pažinimo požiūriu. (2014 m. Sausio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-poveikis-pazinimo-poziuriu.html Peržiūrėta 2017 m. Spalio 19 d. 08:42