Reklamos priemonės internetinėje televizijoje Galimybės ir naudojamos priemonės


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Dėstymas. Labiausiai paplite internetinės televizijos reklamos būdai. Reklamos segmentavimas. Naujų technologijų išnaudojimas. Socialinė televizija. Televizinė komercija. Išvados ir siūlymai. Literatūros šaltynių sąrašas.


Internetinė televizija – skaitmeninė televizija, transliuojama IP tinklais. IPTV sąvoka jungia vaizdo, garso ir kitos multimedija informacijos perdavimo metodus kompiuterių tinklais ir apima ne tik tiesiogines televizijos transliacijas, bet ir bet kurių multimedija įrašų transliaciją pagal vartotojo pageidavimą.

Pastaraisiais metais, ir taip plati internetinės televizijos sąvoka praplito dar labiau. Taip pat smarkiai pasikeitė ir reklamos internetinėje televizijoje strategijos. 2014 metai, tai metai, kai rinkodara pagaliau įvertino internetinės televizijos perspektyvas marketinge ir smarkiai investavo į šias technologijas. Šiais ir praeitais metai išėjo daug naujovių susijusiu su internetine televizija ir internetinės televizijos reklama. Šiame darbe aš papasakosiu apie šiuo metu naudojamas internetinės televizijos reklamos priemones ir apie jau dabar akivaizdžias šios sferos perspektyvas marketinge.

Prieš kelis metus, spartėjant interneto populiarumui ir didėjant jo prieinamumui prasidėjo masinis televizijos „laidojimas“ visuomenėje. Žmonės galvojo ir šnekėjo, kad televizija tai jau praeitis ir greitai ją pakeis internetas, tačiau televizija nei miršta, nei dingsta. Atsirandant naujoms technologijoms ir keičiantis vartotojų poreikiams, standartinė televizija evoliucionuoja ir prisitaiko, o kartu su ja evoliucionuoja ir reklama.

LABIAUSIAI PAPLITE INTERNETINĖS TELEVIZIJOS REKLAMOS BŪDAI

Kadangi pati internetinė televizija daugeliu atveju vis dar yra naudojama pakankamai skurdžiai, neišnaudojant visų jos galimybių, tai ir reklamos galimybės irgi tampa ribotos. Dauguma internetinės televizijos portalų paleidžia tiesiog gyvąją transliaciją internetu, kurioje yra taikoma ta pati sena reklamos strategija kaip ir įprastoje televizijoje, nes tiesioginė gyva transliacija internetu yra labai apribota ir nepritaikyta konkrečiam vartotojui. Tokia reklama yra neefektyvi, nes dauguma žiūrovų tiesiog jos nežiūri. Toks reklamos būdas dažnai turi net neigiamą poveikį, nes vartotojai tampa nepatenkinti jiems neaktualios reklamos kiekiu, kurios jie net negali išjungti.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1684 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 29 KB
  • Reklamos priemonės internetinėje televizijoje Galimybės ir naudojamos priemonės
    10 - 10 balsai (-ų)
Reklamos priemonės internetinėje televizijoje Galimybės ir naudojamos priemonės. (2015 m. Gegužės 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-priemones-internetineje-televizijoje-galimybes-ir-naudojamos-priemones.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:36