Reklamos priemonių analizė Tele2


Marketingo kursinis darbas. Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. Reklamos samprata ir svarba, tikslai, funkcijos ir priemonės. Reklamos samprata ir svarba. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos priemonės. Apibendrinimas. Uab “Tele2“ reklamos priemonių analizė. TELE2 bendrovės istorija. TELE2 reklamos priemonės. Tyrimo analizė. Apibendrinimas. Išvados. Literatūra ir kiti informacijos šaltiniai.


Reklama apima daugiau nei komercinius interesus, siūlo vartotojams tam tikrą gyvenimiškų vertybių, pasaulėžiūros formavimosi, idėjų kūrimo sistemą. Šiuolaikinė reklama yra ryškiausia, įsimintiniausia ir, anot daugelio tyrimų rezultatų, įkyriausia komercinės informacijos dalis, kurios tikslas – veikti žmonių protus ir emocijas siūlomo gaminio ar paslaugos ir jo gamintojo ar tiekėjo naudai kuo intensyviau, įtaigiau ir efektyviau. Reklamos sėkmingam gyvavimui ypač svarbu pasirinkti konkrečias reklamos skleidimo priemones, kurios užtikrintų reklamuojamos prekės ar paslaugos efektyvumą bei įtaigumą žiūrovų tarpe.

Darbo tikslas - išanalizuoti reklamos priemones.

Uždaviniai:

1.Apibūdinti reklamos sampratą, svarbą ir funkcijas. Išanalizuoti reklamos priemones.

2.Išanalizuoti bendrovės TELE2 reklamos priemones.

Reklamos priemonių analizė Tele2. (2014 m. Lapkričio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-priemoniu-analize-tele2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:30