Reklamos priemonių parinkimas


Marketingo skaidrės. Reklamos priemonių parinkimas įvedant į rinką seminarų organizavimo paslaugą. Temos aktualumas. Tyrimo problema (esama situacija). Norima situacija. Tyrimo tikslas. Tyrimo uždaviniai. Teorinė dalis. Tyrimo tipas. Duomenų rinkimo metodai. Atrankos būdo parinkimas. Imties dydžio nustatymas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė. Pasiūlymai. Finansinis paskaičiavimas. Išvados. Literatūra.


Ateityje UAB „Centras“ turėtų skirti žymiai daugiau dėmesio įvariariausių naujovių taikymui, atsižvelgti į jaunojo kolektyvo pasiūlymus. Nepamiršti tokių reklamos skleidimo priemonių, kaip reklama spaudoje, reklaminiuose stenduose, internete ir t.t. Stengtis palaikyti gerus santykius su esamais ir potencialiais klientais.

Reklamos priemonių parinkimas. (2013 m. Gruodžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-priemoniu-parinkimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:47