Reklamos psichologija


Psichologijos savarankiškas darbas. Mano pasirinktas lietuviškas prekės ženklas „Utenos“ alus. Labiausiai patikusios penkios idėjos. Rašteliai nuo darbuotojų. Vyno kamštelis. Fono muzika. Dizainas, forma. Prekės ženklo melodija. Idėjos, kurias pritaikysiu savo pasirinktam prekės ženklui.


Dizainas, forma - Jeigu nuo “Utenos” alaus butelio nuimčiau logotipą arba etikėtę ar vartotojai sugebėtų atpažinti prekę? Todėl pradedant keisti prekės ženklą reikia butinai pagalvot ne tik apie skonį, spalvą, logotipą, bet ir apie dizainą arba butelio formą. Kad butelis būtų žinomas reikia, kad jis būtų apčiuopiamas, todėl butelio kaklelis yra ilgesnis nei įprastų alaus butelių ir butelio stiklo skaidrumas leidžia atpažinti kad tai “Utenos”alus, nes kiti gamintojai naudoja tamsų arba spalvotą stiklą.Vartotojui paėmus tokį butelį į rankas be etiketės, bus lengva atpažinti, kad tai yra “Utenos” alus.

Reklamos psichologija. (2014 m. Birželio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-psichologija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 17:50