Reklamos psichologinio poveikio bei veiksmingumo tyrimo metodų analizė


Psichologinis reklamos poveikis. Psichologinio poveikio metodai reklamoje. Reklamos psichologija. Tele2 reklamos analize. Tele2 pildyk analize. Reklamos psichologinis efektyvumas. Psichologinis reklamos ivertinimas. Reklamos psichologinis poveikis tyrimas. Psichologinis reklamos poveikis vartotojui. Reklamos poveikio analizė vartotojui tyrimas.

Psichologijos kursinis darbas. Įvadas. Reklamos psichologinio poveikio bei veiksmingumo tyrimo metodų analizė:. Tyrimo rezultatų interpretavimas. Kur daugiausia pastebite ar girdite „Tele2 Pildyk“ reklamas? Ar dažnai matote, pastebite “tele. Pildyk”reklamą? Įvardinkite kas lėmė jūsų pasirinkimą naudoti tele. “pildyk” paslaugą? Naudojasi draugai/pažįstami. Kas jus labiausiai patraukia „pildyk“ reklamoje? Ar užtektinai informacijos pateikiama reklamose apie “tele. Pildyk” akcijas ir naujienas? Ar “tele. Pildyk” reklamos išsiskiria iš kitų ryšio paslaugų operatorių reklamų? Kokį pirmą įspūdį sukelia “tele. Pildyk” paslaugos reklamos? Išvados. Literatūros sąrašas:. Priedai.


Reklama šiandien labai sparčiai skverbiasi į įvai¬rias gyvenimo sritis. Aktyvios rinkos sąlygomis, esant didelei prekių paslaugų įvairovei, reklama tampa vie¬na svarbiausių esamų ir potencialių pirkėjų, lankytojų ir klientų informavimo, supažindinimo ir susidomėji¬mą sukeliančių bei įtikinėjimo priemonių.

Kiekvienas savaip supranta ir traktuoja reklamą. Vieniems tai yra informacijos ir žinių šaltinis, ki¬tiems - tiesioginis darbas, reikalaujantis gerų psicho¬logijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems - nepagei¬daujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas.

Šiuo metu reklama tampa neatsiejamu mūsų gyve¬nimo palydovu. Bejos neįsivaizduojame ne tik preky¬bos, paslaugų teikimo, bet ir apskritai daugelio ekono¬minių sričių egzistavimo. Aktyvios rinkos sąlygomis, kai prekių gamyba, paslaugų teikimas didėja arba gali didėti sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa vienu svarbiausių faktorių norint pritraukti kuo daugiau klientų, formuoti jų poreikius ir taip užtikrinti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės klientais.

Darbo tema – tele2 „pildyk“ psichologinio efektyvumo vertinimas. Darbo tikslas - įvertinti tele2 mobiliojo ryšio paslaugos “pildyk” reklamos psichologinį efektyvumą remiantis praktiniais pavyzdžiais. Darbu uždaviniai. Išanalizuotipsichologiniusreklamospoveikioaspektus. Išnagrinėti reklamos psichologinį efektyvumą teoriniu aspektu. Atlikti vartotojų anketinę apklausą ir išsiaiškinti koks vartotojų požiūris į tele2 pildyk psichologinį efektyvumą.

Reklamos psichologinio poveikio bei veiksmingumo tyrimo metodų analizė. (2012 m. Balandžio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-psichologinio-poveikio-bei-veiksmingumo-tyrimo-metodu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 17:56