Reklamos Raida Lietuvoje


Marketingo skaidrės.

Reklama ir marketingas teoriniai aspektai. Kas yra marketingas? Kas yra marketingas? (AMA apibrėžimas). Kas yra marketingas? Marketingo vystymosi tendencijos. Pardavimo tobulinimo koncepcija. Marketingo tobulinimo koncepcija. Tuometinis Jamie Oliver -tai Tetulė  Jemima. 1953 metų kečiupą gaminančios įmonės reklama, kai buvo sukurti nauji buteliukų dangteliai. Socialinio – etinio marketingo koncepcija. Reklama pradedama naudoti socialinių, ekologinių problemų sprendimui bei prevencijai. Rinkos formavimas naujojo vartotojo koncepcija. Naujojo vartotojo bruožai. Rinkos formavimas naujojo vartotojo koncepcija. Marketingo vadyba. Reklamos minties mokyklos. Standartizacijos mokykla. Individualizacijos mokykla. Reklama, skirta Azijos rinkai. Reklama, skirta vakarų rinkai. Kompromisinė mokykla. Dominuojančios kryptys reklamoje. Reklamos vystymąsi labiausiai įtakoję marketingo pasiekimai. Pagrindinės reklamos teorijos. Rinkos atsako teorijos. Įtikinimo teorijos. Svarbiausios įtikinimo teorijų charakteristikos (Ambler, 2000). Įtikinimo teorijos. Aida modelis. Kognityvinio atsako teorija. ELM (Eloboration Likelihood Model). Lygiaverčių resursų teorija. Alternatyvių apdorojimo tipų teorija. Emocinio poveikio teorijos.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 68 puslapiai (1948 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 5243 KB
  • Reklamos Raida Lietuvoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Reklamos Raida Lietuvoje. (2016 m. Balandžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-raida-lietuvoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 18:43