Reklamos sklaidos planas Aktorių ir spektaklių reklamos organizavimas


Menų kursinis darbas. Įvadas. Paslauga. Prielaidų analizė. Reklamos tikslas. Vartotojas. Pagrindinės reklamos priemonės. Biudžetas. Sąmata. Reklamos plano rizika. Išvados.


Šiame darbe nagrinėjamos kaip ir dvi paslaugos, nes vienu metu reklamuojamas kartu ir festivalis („Kitoks teatras vaikams“), ir spektaklis („Šiukšlės“), tai tiesiog neatsiejamos viena nuo kitos days. Tai jau trečiasis festivalis: „Kitoks teatras vaikams“. Šiemetinė festivalio programa labai gausi ir įdomi. Festivalyje, kurio metu bus rodomas ir spektaklis „Šiukšlės“, dar bus ir daugybė kitų lietuviškų spektaklių mažiesiems premjerų, taip pat vyks ir svečių iš Klaipėdos, bei trupių iš Švedijos, Danijos ir Norvegijos pasirodymai.

Įvairūs teatrai ir kitos kultūrinės organizacijos neapsistoja tik vien teatruose rodomu repertuaru, jie rengia įvairiausius renginius ir teatrų festivalius. Vienas iš jų, tai „Menų spaustuvėje“ jau trečius metus rengiamas teatro festivalis : „Kitoks teatras vaikams“, kurio metu rodomas ir spektaklis „Šiukšlės“.

Beto rengiant šį festivalį yra kruopščiai atrenkami spektakliai. Vienas iš jų – „Šiukšlės“. Reklamuojant spektaklį, trumpai aprašomas turinys. Šio spektaklio turinys gali pasirodyti labai patrauklus, aktuoalus ir „švelniai“ pamokantis (šiuo atveju antro svarbumo tiksliniai auditorijai) suaugusiems, kurie parūpina vaikus bilietais ir netgi daugeliu atveju išrenka spektaklius savo vaikams, anūkams ar mokiniams. Nes kaip žinia, tokio amžiaus vaikai, kuriems skirtas šis spektaklis (7-12 m.) dar nėra visiškai savarankiški ir pajėgūs patys sužinoti apie spektaklius ar nusipirkti į juos bilietus.

Kadangi tokių teatro festivalių skirtų vaikams nėra, tai šis festivalis sulaukia išties didelio dėmesio, o ir atsiliepimai džiuginantys. Ne veltui, tai jau tečiasis toks festivalis vykstantis „Menų spaustuvėje“, kuris papildytas naujomis idėjomis ir gražiomis jo reklamomis, be kurių , žinoma, neapsieinama.

Reklamos tikslas – reklamuojant prekę ar paslaugą, pritraukti kuo daugiau vartotojų. Viskas nukreipta į galutinį vartotoją, jo dėmesio pritraukimą, potencialių vartotojų paiešką, lojalių klientų ratą. Ne išimtis ir „Menų spaustuvė“, kurios tikslas išreklamuoti bet kokį renginį, spektaklį, projektą ar festivalį, ir pritraukti didelę auditoriją žiūrovų. Šiuo atvejų teatro festivalio „Kitoks teatras vaikams“ ir rodomo spektaklio „Šiukšlės“ reklamos tikslas - per neilgą laikotarpį, sunaudojant kuo mažiau biudžeto ir siekiant auksčiausios kokybės, pritraukti didelę auditoriją mažųjų žiūrovų, bei juos atlydinčių suaugusiųjų.Nors bendras reklamos tikslas – didinti pardavimus, tačiau šis turi jį apjungiančių siekių, tokių kaip :

Vien iš festivalio pavadinimo „Kitoks teatras vaikams“ galima suprasti, jog spektakliai , tarp jų ir spektaklis „Šiukšlės“ skiti jauniesiems žiūrovams. Tai reiškia, jog pagrindiniai vartotojai ir yra vaikai. Nes šis festivalis orientuotas būtent į mažuosius žiūrovus, nes rodomi vaikiški spektakliai, aplinka taip pat sukurta vaikams (stalai paruosti piešimui, žaidimai ir pnš.). Tačiau mažieji festivalio dalyviai, dar nėra tokie savarankiški, kad galėtų savarankiškai atvykti į „Menų spaustuvę“, ir aplamai sužinoti apie tai, perskaityti ar pamatyti reklamą ar įsigyti bilietą, todel reklamos vadybininkai reklamuojant šį festivalį orietuojasi į suaugusiuosius, greičiausiai i tėvelius, šeimas, kurie augina vaikučius, ir beabejo į pedagogus, kurie dirba vaikų darželiuose ar mokykluose. Todėl nors ir festivalis bei spektaklis „Šiukšlės“ skirtas vaikams, vistik ne ką mažiau jis skirtas ir juos lydintiems suaugusiems.

  • Menai Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (2933 žodžiai)
  • Kolegija
  • Menų kursiniai darbai
  • Microsoft Word 116 KB
  • Reklamos sklaidos planas Aktorių ir spektaklių reklamos organizavimas
    10 - 10 balsai (-ų)
Reklamos sklaidos planas Aktorių ir spektaklių reklamos organizavimas. (2015 m. Lapkričio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-sklaidos-planas-aktoriu-ir-spektakliu-reklamos-organizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 12:58