Reklamos skleidimo priemonės


Tekstine moduline reklama. Reklamos skleidimo greitis referatas. Prekes zenklo zinomumo didinimas bakalauras. Apple reklamos priemones.

Marketingo skaidrės. Reklamos skleidimo priemonės. Reklamos priemonės. Visos reklamos žinutės. Reklamos priemonė. Reklamos nešiklis. Reikia parinkti tą priemonę. Organizacija pasirenka vieną ar kelias reklamos rūšis. Reklamos priemonių planavimas. Reklamos priemonių planavimo procesas. Priemonių planavimo procesas apima šiuos pagrindinius etapus. Reklamos priemonių klasifikacijos. Reklamos priemonių klasifikacija pagal reklamai skiriamas lėšas. “virš linijos” vadinama reklama. “žemiau linijos” vadinama reklama. Reklamos skleidimo priemonių parinkimo kriterijai. Pagrindiniai reikalavimai, parenkant reklamos skleidimo priemones. Pagrindiniai komunikacijos tikslai reklamos priemonių parinkime. Konkrečios prekės/paslaugos (arba prekės ženklo) žinomumo didinimas. Atpažinimas. Priminimas. Norimo vartotojo požiūrio į prekės ženklą formavimas. Tikslinės auditorijos požiūrio į prekės ženklą formavimo strategijos. Modelio santrumpos. Papildomi kriterijai parenkant reklamines priemones (prekybos įmonės pavyzdžiu). Pirkėjų ir jų charakteringiausių bruožų įvertinimas. Parduotuvės tipas. Parduotuvės traukos zonos ir aptarnaujamas arealas. Parduotuvės geografinė padėtis. Reklaminės žinutės (kreipinio) pobūdis. Reklamos priemonių kainos. Konkurentų patirties toje srityje analizė. Spaudos reklama. Spaudos reklamos sudėtis ir reikšmė. Spaudos reklama padeda spręsti šiuos uždavinius. Siūlo prekes ir paslaugas. Skatina pirkti. Siekia sustiprinti įmonės įvaizdį. Siekia išryškinti prekės ar paslaugos pranašumą. Stengiasi perspėti pirkėją arba vartotoją apie galimas pasekmes. Reklama laikraščiuose. Laikraščio išleidimo dažnumas. Laikraščio formatas. Tiražas. Laikraščių skaitytojai. Reklamos laikraščiuose suskirstymas. Klasifikuojamoji reklama. Modulinė reklama. Tradicinė modulinė reklama. Tekstinė reklama. Kuponų reklama. Kuponų naudojimo ypatumai. Reklaminiai priedai. Laikraščių reklamos privalumai. Laikraščių reklamos trūkumai. Reklama laikraščiuose: kaip efektyviau bendrauti su laikraščių skaitytojais? Reklama laikraščiuose: kaip parinkti skelbimo vietą?

Reklamos skleidimo priemonės. (2013 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-skleidimo-priemones.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:36