Reklamos teorija ir reklamos aspektai


Marketingo kursinis darbas. Santrauka. Įvadas. Teorinė literatūros analizė. Reklamos samprata. Reklamos poveikio sritys, funkcijos ir savybės. Reklamos skleidimo būdai. Kūrybinės reklamos agentūros struktūra. Klientų segmentavimas ir pozicionavimas reklamos versle. Projektas. Įmonės konkurentai. Strategijos kūrimas. Kūrybinė reklamos agentūra „Infektas“. Sąmata. Potencialių klientų analizė. Uab “Cinamon” Operations analizė. „Kintų kaitų klubo“ analizė. „Strakaliukas“ analizė. Uab “Kadabra” analizė. „Undinė“ analizė. Rekomendacijos. Bendras marketingo planas. Kainodara. “Cinamon” pritraukimas marketinginiais būdais. “Kintų Kaito Klubo” pritraukimas marketinginiais būdais. “Strakaliuko” pritraukimas marketinginiais būdais. „Hobbyshop“ pritraukimas marketinginiais būdais. „Undinė“ pritraukimas marketinginiais būdais. Apibendrinimas. Išvados. Šaltinių ir literatūros sąrašas.


Author of term paper: Danas Sodaitis, Donata Juškelytė, Eglė Kudriacovaitė, Eglė Šabūnaitė, Gintė Steponavičiūtė, Rūta Vyžintaitė

Advertising is one of the most popular means of public communication, which is used not only to inform the society, but also to encourage them to change or even to form the public attitudes and take new action that has not been done before. Social advertising is an advertising area that motivates members of the public to engage in social activities or to try to make some changes in society in order to raise awareness about specific social issues.

In this term paper, you will find an overview of advertising literature, overview of advertising agency structure and project of creative advertising company founding. The idea to write such a project arose because Kaunas have just one creative advertising agency (other industrial), while in Vilnius, there are much more creative advertising agencies. For us, people, who will work in advertising area, this probelm is very accurate and that is why we decided to develop such a project.

Reklama – tai viena iš populiariausių šiuolaikinės visuomenės komunikacijos formų. Jai apibūdinti vieno ir konkretaus apibrėžimo nėra, nes reklama yra labai specifinė. Ji kuria savo auditoriją, ją informuoja, tikina pirkti ar pildyti poreikius bei skatina keisti ar net formuoti visuomenės nuostatas, paveikdama žmogaus protą ar valią. Gerai sukurta reklama, yra vienas efektyviausių būdų įtikinti vartotoją bei suformuoti teigiamą reklamuojamo objekto įvaizdį.

Šiame darbe yra apžvelgiama reklamos literatūros apžvalga, reklamos agentūros sandara bei pateikiamas kūrybinės reklamos agentūros kūrimo projektas ir rekomendacijos. Idėja parengti tokį projektą kilo todėl, jog Kaune veikia vos viena kūrybinė reklamos agentūra (kitos gamybinės), tuo tarpu Vilniuje, jų daug daugiau. Mums, kaip būsimiems reklamos srities specialistams, tai itin aktualu, todėl ir nusprendėme parengti tokį projektą.

Darbo objektas: kūrybinė reklamos agentūra.

Darbo tikslas: parengti kūrybinės reklamos agentūros kūrimo modelį.

Darbo uždaviniai:

Išnagrinėti reklamos sąvoką ir jos funkcijas.

Išanalizuoti reklamos agentūrų sandarą, apžvelgti kūrimo procesą.

Įvardyti kūrybinės reklamos agentūros pliusus ir minusus.

Parengti kūrybinės reklamos agentūros kūrimo ir vystymo strategiją, planą.

Išanalizuoti kūrybinių reklamos agentūrų situaciją Kaune.

Darbo problema: Kūrybinių reklamos agentūrų trūkumas Kaune, reklamos paslaugų persimaišymas su viešųjų ryšių agentūrų teikiamais sprendimais.

Darbo metodai: sisteminė mokslinės literatūros analizė, kūrybinės reklamos agentūros simuliacija.

Darbo struktūra: darbą sudaro trys pagrindinės dalys: teorinė literatūros apžvalga, projektas ir rekomendacijos. Pirmojoje darbo dalyje yra analizuojama bei aptariama reklamos sąvoka, jos tikslai, funkcijos, savybės. Aptariama reklamos agentūros sandara, kūrimo procesas. Antrojoje šio darbo dalyje, pateikiamas kūrybinės reklamos agentūros kūrimo projektas. Aprašomas visas agentūros kūrimo procesas, pareigų pasiskirstymas, sąmatos sudarymo, įvaizdžio formavimas, logotipo, šūkio kūrimas, pozicionavimas rinkoje, galimų konkurentų apžvalga, galimų klientų analizė. Trečioje dalyje pateikiami siūlymai, kaip galėtume pritraukti klientus, ką jiems pasiūlyti.

Šiandieninėje visuomenei, reklama – tai jau visiems gerai žinomas ir pažįstamas reiškinys. Sunku įsivaizduoti pasaulį be nuolat peršamų frazių, prekių privalumų ar publikuojamų objektų. Reklamos rasti galima daugelyje sričių: televizijoje, internete, spaudoje, radijuje, vitrinose, ant transporto priemonių, stenduose, ant įvairių įpakavimų. Šios srities progresas visuomenėje labai spartus, ypač televizijoje ir internete. Reklama yra komercinė masinės komunikacijos forma, kurią naudodamos įvairios institucijos, organizacijos siekia skatinti savo prekės ar paslaugos pirkimą ir populiarinimą. Reklama gali būti analizuojama iš įvairių perspektyvų, tačiau jos pagrindinis tikslas yra padidinti parduodamų produktų ar paslaugų mastą. Šioje darbo dalyje, remiantis moksline literatūra, nagrinėjamas vienas iš marketingo komunikacijos rėmimo elementų – reklama. Reklama bus nagrinėjama kaip pavienis veiksmas, aprašant jos pagrindinius tikslus ir funkcijas.

Reklama - tai tam tikra informacija apie prekes, paslaugas, apibūdinant jų ypatybes ir suteikiant informaciją apie firmas, kurios gamina arba parduoda tam tikrus produktas, prekes ar paslaugas. Vertėtų paminėti, kad reklama yra viena iš komunikacijos formų. Pagrindiniai reklamos reikšmę apibūdinantys bruožai, kuriuos vertėtų išskirti yra šie:

Reklama yra mokama komunikacijos forma, nes užsakovas už reklamą moką reklamos agentūrai ar reklamos gamintojui. Dažniausiai reklamos užsakovas yra žinomas. Jis reklamos pagalba siekia pritraukti klientus informuojant ir kas yra reklamuojama.

Reklamos teorija ir reklamos aspektai. (2015 m. Gruodžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-teorija-ir-reklamos-aspektai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:37