Reklamos vadyba. Transliuojamoji ir lauko reklama


Transliuojamoji reklama. Kava referatas. Lauko reklama kursinis. Jacobs kavos reklamos analize. Lauko reklamos privalumai. Lauko reklama referatas. Vadybos darbas apie reklama. Bakalaurinis darbas kava. Lauko reklamos privalumai ir trukumai. Transliuojamosios reklamos formos.

Vadybos namų darbas. Išorinės reklamos įrengimo taisyklės. Išorinės reklamos pateikimo sąlygos ir priemonės. Transliuojamoji reklama. Lauko reklama. Lauko reklamos privalumai ir trūkumai. Per televiziją kasdieną yra rodoma daug įvairių reklamų. Reklamą galime apibrėžti kaip trumpą, emocingai nuspalvintą informaciją, nukreipta į potencialius pirkėjus, norint juos paskatinti atlikti įvairius veiksmus, susijusius su preke ar paslaugų įsigijimu. Reklamos tikslas – paraginti žmones atlikti kokį nors konkretų veiksmą, pvz. : nusipirkti prekę, aplankyti parodą ir t. T. Pasirinkau televizijoje transliuojamą reklamą. Televizijos reklamą matome būdami namuose, baruose, kavinėse, matome ją net prieš savo norą, nes demonstruojama prieš laidas, po laidų, filmų, bet dažniausiai įterpiama laidos metu. Aprašysiu „jacobs“ kavos reklamą. Jų buvo ne viena, kūrėjai kaskart mus nustebina įvairiais naujais siužetais. Labiausiai įsiminė reklama, kurioje pagrindiniai veikėjai yra močiutė ir jos anūkė. Prie garuojančio kavos puodelio vyksta nuoširdus jų pokalbis. Anūkė dalijasi įspūdžiais apie vieną jaunimo festivalį, šilumą skleidžianti bei viliojantį kvapą kava sukėlė prisiminimus net močiutei, pasirodo ir ji dalyvavo panašiame renginyje kai buvo jauna. Neveltui reklamos credo – „nuoširdžiam pašnekesiui“. Reklama siekia suartinti šeimą, jaunus žmones gerti kavą, bendrauti ir džiaugtis akimirkomis drauge ir mėgautis nepakartojamu šios kavos skoniu. Reklama trunka maždaug. Sekundžių, todėl žiūrovams neatsibosta ją žiūrėti. Manau ši reklama tikrai verta dėmesio ir visais savo veiksniais paskatina žmogų pirkti šią kavą ir yra pakankamai efektyvi, juk daugelis iš mūsų kiekvieną dieną geria kavą su šeima ir draugų kompanija, iš to ir gimsta naujos idėjos bei atsiveria naujos galimybės.


- pritaikyti bei pagilinti verslo etikos bei protokolo ir etiketo žinias bendraujant su verslo parneriais ir klientais;

- išmokti naudotis informacijos ir komunikacijos technologinėmis priemonėmis (elektroninis paštas, faksas, automatinis atsakiklis, skaitytuvas, spausdintuvas, dokumentų naikiklis ir kt..);

- įgyti (pagilinti) dokumentų rengimo ir įforminimo žinias, įgyti praktinių įgūdžių tvarkant ir archyvuojant bendruosius veiklos dokumentus;

- įgyti (pagilinti) praktinius įgūdžius rengiant, forminant ir tvarkant specialiuosius apskaitos ir personalo dokumentus.

2. Išmokti fiksuoti ir analizuoti reklamos aplinką, susipažinti su skirtingomis reklamos priemonėmis, reklamą reguliuojančiais dokumentais (ši praktikos dalis atliekama savarankiškai)

Aprašyti patikusią TV ar radijo reklamą. Išanalizuoti kam skirta, kaip siekia paveikti potencialų vartotoją, ar yra efektyvi. Gal Jūsų nuomone yra pastabų.

Užfiksuoti praktikos metu stebėta lauko reklamą (pvz., aprašyti, nufotografuoti, pavaizduoti grafiškai, surinkti iškarpas iš spaudos, informaciją iš interneto ir t.t.)

Atžymėti stacionarias lauko reklamos vietas žemėlapyje

Užfiksuoti kokiose stacionarinėse vietose stebėjimo laikotarpyje pasikeitė reklamos stendai

Užfiksuoti ir aprašyti nesankcionuotos reklamos atvejus (pvz., skelbimai ant el. stulpų, medžių, šiukšliadėžių, stotelėse, telefonų būdelėse ir t.t.)

Užfiksuoti ir aprašyti „problematikos“ reklamos atvejus ( pvz., netvarkingi, sugadinti stendai; neaiški reklama, blogas reklamos dizainas ir pan.)

Aprašyti Lauko reklamos privalumus ir trukumus

Surasti ir pridėti prie ataskaitos atitinkamo miesto/rajono savivaldos organų reikalavimus išorinei reklamai

Užfiksavau nesankcionuotą lauko reklamą stotelėje. Reklamuojami iPod muzikiniai grotuvai bei telefonai parduodami „Topo centre“, puikūs pasiūlymai šventėms, praktiška ir gera dovana. Reklamą galime pastebėti ne vienoje stotelėje, yra labai ryški ir matoma iš tolo.

Užfiksavau netvarkingą reklamos atvejį. Reklamuojamas muzikos renginys. Reklamos kūrėjai turėtų pasirūpinti reklamos dizainu, nes popierius lengvai sugadinamas ir yra neatsparus drėgnam orui, todėl tokie plakatai ilgai neišlieka.

12.5. Iškabų gamybai būtina naudoti kokybiškas medžiagas ir saugius bei kvalifikuotus techninius sprendimus.

18. Už trumpalaikės išorinės reklamos vaizdinio turinį yra atsakingas reklaminės veiklos subjektas, pateikęs Savivaldybės administracijos direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui Paraišką išduoti Leidimą.

19. Reklaminės veiklos subjektui gavus Leidimą, trumpalaikę išorinę reklamą įrengia (pakabina) ir prižiūri stovus Savivaldybės administracijos direktoriaus įgaliotas asmuo.

Įrengiant reklaminį įrenginį valstybei nuosavybės teise priklausančioje ar patikėjimo teise valdomoje teritorijoje, papildomai būtinas Vilniaus apskrities viršininko sutikimas.

  • Vadyba Namų darbai
  • 2011 m.
  • 8 puslapiai (2000 žodžių)
  • Vadybos namų darbai
  • Microsoft Word 11872 KB
  • Reklamos vadyba. Transliuojamoji ir lauko reklama
    10 - 1 balsai (-ų)
Reklamos vadyba. Transliuojamoji ir lauko reklama. (2011 m. Sausio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-vadyba-transliuojamoji-ir-lauko-reklama.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 08:14