Reklamos veiksmingumas naujienų portaluose


Statistikos tyrimas. I. Tyrimo metodika ir organizavimas. Tiriamieji asmenys. Tyrimo tikslas. Tyrimo imtis. Tyrimo rezultatų analizė. Išvados.


Darbas atliktas naudojant kiekybinių tyrimų būdą. Pasirinkta anoniminės anketos rūšis, kuomet atsakęs asmuo lieka nežinomas. Pagal atsakymo formą respondentams buvo pateikti uždaro tipo klausimai, buvo galima rinktis vieną arba daugiau atsakymo variantų (priklauso nuo klausimo).

Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad daugiausia respondentai buvo moterys, 20-29 metų.

Daugiausia respondentai įvardino, kad jų pajamos siekia iki 500lt, pagal amžių ir pajamas galima teigti, kad dauguma respondentų – studentai.

Dauguma respondentų nuolat naudojasi internetu, jį naudoja plačiai. Be abejo lankosi ir naujienų portaluose, kuriuose pastebi reklamą ekrano centre, viršuje ir dešinėje. Labiausiai sudomina paprasta foto reklama, o video reportažo metu išjungia reklamą, nes pirmenybę teikia žinioms.

  • Statistika Tyrimai
  • 2014 m.
  • 9 puslapiai (1113 žodžių)
  • Statistikos tyrimai
  • Microsoft Word 197 KB
  • Reklamos veiksmingumas naujienų portaluose
    10 - 3 balsai (-ų)
Reklamos veiksmingumas naujienų portaluose. (2014 m. Spalio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-veiksmingumas-naujienu-portaluose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 14:00