Reklamos veiksmingumas


Reklamos veiksmingumo tyrimas. Magistro darbas camelia. Vaistine komunikacijos tyrimas. Bakalauriniai darbai remimo politika pavyzdziai. Prekes reklama magistro darbas. Su reklama susije magistriniu darbu pavyzdziai. Reklamos kursinis darbas. Eurovaistines komunikacijos vertinimas. Radio reklamos veiksmingumas. Reklamos veiksmingumas tai.

Vadybos kursinis darbas. Reklamos komunikacijos veiksmingumo vertinimo atvejo analizė Camelia vaistinių tinklo pavyzdžiu. Camelia vaistinės reklamos komunikacijų veiksmingumo vertinimo empirinio tyrimo metodologija. Camelia vaistinės reklamos komunikacijų veiksmingumo vertinimo empyrinio tyrimo rezultatai. Išvados ir rekomendacijos. Priedai.


Camelia vaistinių tinklas yras vienas didžiausių Lietuvoje, turintis daugiausiai vaistinių visoje Lietuvoje ir užimantis antrąją vietą pagal rinkos dalį. Šis tinklas pozicionuojamas kaip mažų kainų vaistinė, kuri konkuruoja su kitais stipriais rinkos dalyviais tokiais kaip „Eurovaistinė“ ar „Gintarinė“ vaistinė. Todėl norint pagerinti konkurencingumą rinkoje mes siekiame įvertinti šios vaistinės reklamos komunikacijų veiksmingumą ir poziciją rinkoje. Mūsų pasirinktas tikslinis segmentas- 25-55 metų žmonės, gaunantys vidutines ir aukštesnes pajamas, jaunos šeimos, dirbantys ir veiklūs žmonės.

Norint ištirti naudosime kiekybinį tyrimo metodą – apklausą. Tiksliau – naudosime internetinę apklausą. Šis duomenų rinkimo metodas tinkamiausias, kadangi leidžia su mažiausiomis laiko ir pinigų sąnaudomis apklausti didelį kiekį respondentų. Leidžia gauti standartizuotus duomenis, kuriuos lengva apdoroti ir interpretuoti. Tai atliksime, prašant vartotojų įvertinti įvairius objektus.

Reklamos veiksmingumas. (2012 m. Rugsėjo 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-veiksmingumas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:19