Reklamos verslas


A. venckus teigia, kad reklama - tai sąmoningas. Kulturine reklama. Reklamos planavimas ir organizavimas verslo įmonėje kursinis. Reklamos skleidėjai žiniasklaida. Reklamos įgyvendintojai. Filipas kotleris ir reklama. Ivairiose epochode reklamos tikslas. Reklama yra mokama komunikacijos forma.

Verslo kursinis darbas. Įvadas. Reklamos esmė. Reklamos planavimas ir organizavimas. Verslo planas. Marketingo planas. Reklamos strategija ir planavimas. Reklamos planas. Reklamos biudžeto sudarymo principai. Reklamos verslo dalyviai. Reklamos užsakovai. Reklamos vykdytojai. Reklamos agentūros. Reklamos įgyvendintojai. Rinkos tyrimo organizacijos. Reklamos skleidėjai. Reklamos vartotojas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Įvairiose epochose reklamos tikslas buvo tas pats – supažindinti vartotoją su prekėmis, paslaugomis, idėjomis. Ilgainiui keitėsi technologijos, tobulėjo informavimo priemonės, gausėjo žiniasklaidos kanalų. Žiniasklaida visoms gyvenimo sritims daro, darė ir darys milžinišką įtaką. Taip pat ir reklama, naudodamasi žiniasklaida kaip skleidimo priemone, buvo, yra ir bus skvarbi galinga jėga, formuojanti nuostatas ir žmonių elgesį visame civilizuotame pasaulyje.

Antroje dalyje - reklamos planavimas ir organizavimas , atskleidžiama, kaip reklama susijusi su įmonės strateginiu planu, kaip formuojamas reklamos breklama – visų pirma tai informacija apie prekes ar paslaugas, jų ypatybes ir realizavimo formas, apie firmas, įmones ar organizacijas, kurios gamina ar parduoda tas prekes ar paslaugas. Reklama yra pripažįreklama – mokama komunikacijos forma. Reklamos užsakovas sumoka už reklamą reklamos gamintojui, skleidėjui ar reklamos agentūrai.

Reklamos užsakovas turi būti žinomas. Užsakovas turi save įvardyti, pristatyti. Be šio dalyko reklama netenka prasmės.

Reklama stengiasi įtikinti vartotoją. Reklama siekia paveikti potencialų vartotoją taip, kad šis nuspręstų įsigyti reklamuojamą produktą. Plačiąja prasme, reklama – tai įtikinėjimo menas.

Reklama nėra asmeninė. Ji skiriama grupei žmonių, o ne vienam konkrečiam asmeniui. Kuo didesnė reklamos tikslinė auditorija, tuo didesnė tikimybė parduoti daugiau prekių.

Reklama yra vienpusiška. Reklamos užsakovas neturi atgalinio ryšio su vartotoju, taigi reklamos rezultatas nėra apibrėžtas.

Reklama skleidžiama per tarpininkus: per žiniasklaidos priemones ar kitais kpateikti reklamos požymiai vienaip ar kitaip atsispindi reklamos apibrėžimuose, kurių yra labai daug, bet iš esmės vienodai atspindinčių reklamos sampratą. Štai keletas jų.

įžymus marketingo teorijos pradininkas filipas kotleris reklamą apibrėžia taip: reklamas yra neasmeninė komunikacijos forma, vykdoma per mokamas informacijos skleidimo priemones, su aiškiai nurodytu finansavimo šaltiniu.

Lietuvoje išleisto marketingo vadovėlio autoriai teigia, kad reklama – tai užsakovo apmokamas neasmeniškos informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas pasirinktai auditorijai, siekiant užsakovo numatytų tikslų.

Venckus teigia, kad reklama – tai sąmoningas, kryptingas ir planingas poveikis žmonėms, siekiant tam tikrų tikslų.

Reklamos verslas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamos-verslas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:34