Reklamų analizė (2)


Komunikacijų analizė. Reklamos analizė. Reklamos analizė Nr. 1. Reklamos analizė Nr. 2. Reklamos analizė Nr. 3. Reklamos analizė Nr. 4. Reklamų apibendrinimas.


Reklamos ikona pasirinkta visiškai neutrali moteris. Tačiau kaip matome reklamoje dėmesys yra skiriamas ne moters išvaizdai ir visam jos profiliui, o susikoncentruojama į moters krutinę, o tiksliau – į vieną krūtį, kuri yra pažymėta taikiniu, kurio viduryje pavaizduotas vėžys.

Informacija, kuri yra pateikta žemiau yra rašoma mažesniu šriftu, kad neatkreiptų dėmesio nuo pagrindinės reklamos minties.

1.2 Reklamos analizė Nr. 2

Reklamos simbolis yra pirštai. Šių pirštų kombinacija reiškia pergalę. Tai yra susieta su reklamos tekstu, kuris parašytas juodomis raidėmis baltame fone, todėl iš kart patraukia dėmesį.

Ši reklama šūkio neturi, yra tik antraštė kuri sako „Beat cancer“ (lt – nugalėkime vėžį)

Reklamoje dominuoja trys spalvos – juoda, balta ir kūno spalva (reklamoje pavaizduota ranka). Juoda spalva simbolizuoja negatyvumą, mirtį, liūdesį. Žodžiai parašyti baltame fone, jie tarsi užgožia žmogaus nekaltumą, laimę. Kadangi tekste vaizduojamas žodžių žaismas,o dvi raidės „R“ ir „S“ yra uždengtos žmogaus pirštais galima pagalvoti, kad tik pats žmogus gali įveikti vėžį kreipdamasis pagalbos į medikus.

Reklamoje dominuoja trys ikonos – mama, pavaizduota kaip vaikų pasididžiavimas ir didžiausias turtas ir du vaikai, bučiuojantys mamai į skruostus, taip parodoma kaip jie rūpinasi savo mama ir skatina ją pirmiausia pasirū[inti savo sveikata, nes tik tada ji galės pasirūpinti savo vaikais. Taip pat yra ir simbolis – vaiko ranka piešta ramunė. Ramunė- kuklumo, meilės ir jėgos simbolis

  • Komunikacijos Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (858 žodžiai)
  • Kolegija
  • Komunikacijų analizės
  • Microsoft Word 874 KB
  • Reklamų analizė (2)
    10 - 8 balsai (-ų)
Reklamų analizė (2). (2015 m. Gruodžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/reklamu-analize-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:14