Rekreaicinės paslaugos


Turizmo skaidrės. Rekreaicinės paslaugos. Paslaugų samprata. Pagrindiniai skirtumai tarp paslaugų ir prekių. Paslaugų kokybės samprata. Kokybės sąvoka ir jos samprata. Kokybės užtikrinimas. Kokybės spragų modelis. Kokybės kontrolė. Kokybės vadybos sistema. Visuotinė kokybės vadyba. Standartai, kokybės indikatoriai, etalonai. Kokybės sistemos tobulinimas. Vartotojo elgsena. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vartotojo savęs suvokimas. Vartotojo ištekliai. Vartotojo gyvenimo stilius. Pagrindiniai rinkos segmentai. Bendravimo su vartotoju slenksčiai. Personalo vadybos modelis paslaugų įmonėje (4C). Pagrindiniai personalo vadybos principai. Paslaugų teikimo procesą lemiantys sprendimai. Vartotojų aptarnavimui įtaką daro. Paslaugų paklausos poveikio priemonės. Pasiūlos poveikio priemonės. Eilės ir jų valdymo galimybės. Psichologiniai laukimo laiko suvokimo aspektai. Pasitikėjimo ugdymo procesas. Darbuotojų įgalinimo lygiai. Paslaugų teikimo sistemos elementai. Rekreacinės paslaugos.


Paslauga suprantama: Kaip procesas; Kaip sąveika tarp paslaugų teikėjo ir vartotojo.

Paslaugų pateikimo rinkai būdai: Pavienė paslauga; Paslaugų rinkinys; Paslaugos + materiali prekė.

Kokybė turi labai daug ir prieštaringų prasmių. Pavyzdžiui, Naomi Pfeffer ir Anna Coote teigia, kad „kokybė yra slidi sąvoka“. A. Gibsonas mano, kad kokybė yra visiems žinomas, nerašytas įstatymas, ir nėra lengviau, kaip apibrėžti ir diskutuoti apie tai, o po to įgyvendinti praktikoje.

E. Sallis ir P. Hingley mano, kad skirtingiems žmonėms kokybė apima skirtingus dalykus. Net ir tas pat žmogus, skirtingais momentais, gali turėti skirtingas koncepcijas. Tai iškelia tokį dalyką kaip „kieno/kurio kokybė“. Kokybė yra dinamiška sąvoka, todėl tikslios sąvokos apibrėžtys nepadeda.

Yra skirtumas tarp kokybės kaip absoliutaus termino ir kokybės kaip santykinio koncepto (t. y. susitarimo, ką laikysime kokybe). Kaip absoliuti sąvoka kokybė yra panaši „į grožį, dorybę, tiesą, idealą su kuriuo negali būti jokio kompromiso“. Grynąja forma kokybiškas produktas yra daiktas puikiai pagamintas ir įdedant daug išlaidų. Pvz., kokybės mašina „Rolls Royce“.

Tai yra ne skirtingos perspektyvos į tą patį dalyką, bet skirtingos perspektyvos į skirtingus dalykus su tuo pačiu pažymėjimu (etikete). Šiuo atveju kokybė egzistuoja tada, kai teikiamos paslaugos atitinka 1) įstatymuose numatytus reikalavimus (specifikacijas) ir, jei 2) atitinka užsakovo reikalavimus. Teikiamos paslaugos neturi būti brangios, ar išskirtinės, nors ir turi būti ypatingos.

  • Turizmas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 103 puslapiai (3177 žodžiai)
  • Turizmo skaidrės
  • MS PowerPoint 727 KB
  • Rekreaicinės paslaugos
    10 - 3 balsai (-ų)
Rekreaicinės paslaugos. (2015 m. Spalio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/rekreaicines-paslaugos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:36