Relaksacijos kambarys ant vandens


Verslo analizė. Produktas Paslauga. Individualios savybės. Rinka Market. Relaksacijos kambarys ant vandens.


Plūduriavimo kamera visiškai saugi. Ji tinka net nesčiosioms.Rinkos segmentavimas pagal:

Geografinį kriterijų: Regionas yra nesvarbus, miesto dydis taipat nesvarbu, svarbiausia kad būtų ligoninė ar koks nors tai spa centras ir jog būtų bent jau vidutinis gyventojų tankumas.

Demografinį kriterijų: amžius, lytis, šeimos dydis ir išsilavinimas nėra svarbūs, pajamos turi būti bent jau vidutinės

Psichografinį kriterijų: socialinė klasė ir gyvenimo būdas nėra svarbūs, Asmenybės tipas – jog žmogui būtų įdomus atsipalaidavimas.

Vartotojo elgseną: Prekė bus naudojama kiekvienam norinčiam patirti visišką atsipalaidavimą žmogui, naudosis mūsų produktų tol kol vartotojas jausis visiškai atsipalaidavęs nuo streso po seansų.

Naujoviškumas: šis produktas dar nėra masiškai paplitęs Europoje, tik kaikuriuose spa centruose ir ligoninėse yra prieinama ši paslauga.

Pranašumas: Kadangi šis produktas dar nėra paplitęs Lietuvoje būtume pirmajantys šalies viduje

Patentavimas: nors patentuot jau ir neišeitu, bet sugalvojus įvairesnių funkcijų būtų manomai įmanoma užpatentuot produktą.

Etika: Taip, tai gana etiškas produktas, nepažeidžiantis jokių etikos teisių.

  • Verslas Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (735 žodžiai)
  • Verslo analizės
  • Microsoft Word 17 KB
  • Relaksacijos kambarys ant vandens
    10 - 6 balsai (-ų)
Relaksacijos kambarys ant vandens. (2016 m. Sausio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/relaksacijos-kambarys-ant-vandens.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 18:13