Rėmimas Rėmimo kompleksas


Marketingo skaidrės.

Rėmimas. Rėmimo kompleksas. Rėmimo samprata, funkcijos. Rėmimas – tai marketingo komplekso elementas. Ketvirtasis maketingo komplekso elementas. Skiriamos šios rėmimo veiksmų rūšys Reklama. Rėmimo strategijos. Prieš imantis konkrečių veiksmų (rėmimo) būtina apispręsti. Stūmimo – tai tokia rėmimo strategija. Stūmimo strategijaTraukimo strategija. Gamintojas. Reklama. Reklamos funkcijos. Tai užsakovo apmokamas neasmeniškas informacijos apie prekes. Reklamos rūšys. Priklausomai nuo tokiai, kokiai auditorijai skiriama reklama. Spausdinta reklama (reklamos nešikliai) periodiniai leidiniai (laikraščiai. Viešoji (išorinė) reklama transporto priemonės. Pardavimo skatinimas. Tai visuma į pirkėjus nukreiptų skatianmojo pobūdžio veiksmų. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į galutinius vartotojus. Tai pati gausiausia ir įvairiausia pardavimo skatinimo veiksmų grupė. Trumpalaikio poveikio pardavimo. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai. Nuolaidos Kuponai Atidėtos nuolaidos (pinigų grąžinimai) Speciali prekių rinkinių kaina. Ilgalaikio lojalumo siekiantys pardavimo skatinimo veiksmai. Nuo trumpalaikių skriai tuo, kad retai siekia rezultatų iš karto. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į prekybininkus. Prekybininkų skatinimas – tai laiko atžvilgiu riboti pardavimo skatinimo veiksmai. Prekybininkų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai. Prekybininkų atliekami pardavimo skatinimo veiksmai skiriasi pagal tai. Potencialių pirkėjų sprendimams už parduotuvės ribų paveikti naudojami Ne parduotuvėje platinami kuponai. Asmeninis pardavimas. Tai asmeninis bendravimas siekiant įtikinti potencialų pirkėją nupirkti siūlomą prekę. Privalumai ir trūkmai Privalumai 1 teikia daugiau lankstumo galimybių. Pagrindinės agentų funkcijos Skleisti informaciją apie prekę ir įmonę. Ryšiai su visuomene. Įmonės sėkmė priklauso nuo visuomenės nuomonės apie ją ir jos veiklą. Ryšių su visuomene funkcijos Informavimas (informacijos perdavimas. Ryšiai su visuomene padeda spręsti tokius marketingo uždavinius Įvesti į rinkas naujas prekes. Įmonei svarbios visuomenės grupės Visuomenė (į ją įeina visos kitos grupės). Ryšių su visuomene.


Spausdinta reklama (reklamos nešikliai): periodiniai leidiniai (laikraščiai, žurnalai, žinynai katalogai ir t.t.); neperiodiniai leidiniai (lapeliai, atmintinės, plakatai, brošiūros, kalendoriai i pan.). Transliacinė reklama: televizija; radijas. Tiesioginė reklama(įteikiama vartotojui į rankas arba siunčiama paštu; adresuojama konkrečiam žmogui): paštas; kitos ryšio priemonės.

Nuolaidos; Kuponai; Atidėtos nuolaidos (pinigų grąžinimai); Speciali prekių rinkinių kaina.

Nuo trumpalaikių skriai tuo, kad retai siekia rezultatų iš karto. Jais dažniausiai norima pritraukti naujų arba išlaikyti dabartinius pirkėjus. Metodai, sudarantys sąlygas pirkėjui pirkti dažniau ir naudingiau: Prekių pavyzdžiai; Konkursai ir loterijos; Lojalumo planai (schemos).

Pagrindinės agentų funkcijos: Skleisti informaciją apie prekę ir įmonę; Rinkti ir pateikti informaciją apie klientą įmonei; Surasti klientų. Patyrę agentai savo darbą organizuoja vadovaudamiesi 80/20 taisykle. Ji sako, kad 80 proc. apyvartos gaunama iš 20 proc. klientų. Paprastai klientai skirstomi į A, B, C grupes. Grupę A sudaro tie 20 proc. klientų, kurie duoda 80 apyvartos. Grupę B sudaro potencialūs užsakovai, kurių nedera apleisti ir verta lankyti. C grupę – mažai vilčių teikiantys klientai. Tačiau tarp jų gali būti realių pirkėjų, todėl nedera visškai ignoruoti ir ūios grupės.

Ryšių su visuomene funkcijos: Informavimas (informacijos perdavimas, tiek į išorę, tiek į vidų); Kontaktavimas (svarbu užmegzti ir palaikyti kontaktus su jai svarbiomis visuomenės grupėmis, ypač svarbūs glaudūs kontaktai su visuomenės informavimo piemonėmis); Valdymas (RsV veiksmai nėra savitiksliai, jie naudojami spręsti tam tikriems valdymo uždaviniams,sudaro sąlygas lengviau įgyvendinti įmonės ketinimus; Įvaizdžio kūrimas (RsV padeda formuoti įmonės, jos gaminamų prekių/paslaugų įvaizdį); Harmonizavimas (RsV padeda harmonizuoti santykius su visuomene, su pačios įmonės darbuotojai.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Agnė
  • 27 puslapiai (1344 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 58 KB
  • Rėmimas Rėmimo kompleksas
    10 - 3 balsai (-ų)
Rėmimas Rėmimo kompleksas . (2017 m. Spalio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/remimas-remimo-kompleksas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 23 d. 22:25