Rėmimo kompleksas konspektas


Vadybos skaidrės. Rėmimas. Komunikacinio proceso samprata. Komunikacinio proceso schema. Informacijos siuntėjas. Informacijos užkodavimas. Pranešimas (žinutė). Perdavimo priemonės. Dekodavimas. Informacijos gavėjas. Informacijos gavėjo reakcija (grįžtamasis ryšys). Trukdymai (iškraipymai). Komunikacinio proceso marketinge poveikio sritys. Marketingo komplekso elementai komunikaciniame procese. Rėmimo kompleksas. Rėmimo elementų svarbos palyginimas. Rėmimo strategijos. Traukimo strategija. Stūmimo strategija. Reklamos sąvoka. Paklausos kreivės slinktis dėl reklamos. Reklamos funkcijos. Reklamavimo objektai. Pozicionavimo sąvoka. Suvokimo žemėlapio pavyzdys. Pozicionavimo būdai (strategijos). Reklamos rūšys. Reklamos planavimas. Reklamos kampanija. Reklamos kampanijos tikslų nustatymas. Reklamos kampanijos biudžetas. Reklamos nešiklių parinkimo veiksniai. Reklamos kainos apskaičiavimas. Reklamos kampanijos taktikos. Reklamos poveikio įvertinimas. Asmeninio pardavimo sąvoka. Asmeninio pardavimo privalumai ir trūkumai. Taisyklė 80/. Asmeninio pardavimo uždaviniai. Asmeninio pardavimo proceso etapai. Pardavimo skatinimo sąvoka. Vartotojų skatinimas. Vartotojų skatinimo priemonės. Prekybininkų skatinimas. Prekybininkų skatinimo priemonės. Pardavimo skatinimo planavimo sprendimai. Ryšių su visuomene sąvoka. Ryšių su visuomene funkcijos. Populiarinimas. Ryšiai su visuomene padeda spręsti marketingo uždavinius. Ryšiai su visuomene padeda įgyvendinti šiuos tikslus. Ryšių su visuomene instrumentai.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2014 m.
  • 51 puslapis (1051 žodis)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 371 KB
  • Rėmimo kompleksas konspektas
    10 - 3 balsai (-ų)
Rėmimo kompleksas konspektas. (2014 m. Birželio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/remimo-kompleksas-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:52