Rėmimo kompleksas Pardavimo skatinimo priemonės


Marketingo referatas. Įvadas. Teorinė dalis. Rėmimo kompleksas. Pardavimo skatinimo esmė ir tikslai. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo veiksmai. Vartotojų skatinimo priemonės. Ilagalikio lojalumo siekiantys pardavimo skatinimo veiksmai. Prekybininkų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai. Pardavimo skatinimo planavimas. Pardavimų skatinimo tyriminė dalis. Tyrimo metodika. Pardavimų skatinimo tyrimas ir jo analizė. Išvados. Naudota literatūra. Priedai.


Objektas: Rėmimo kompleksas. Pardavimo skatinimo priemonės.

Darbo tikslas: Išanalizuoti kokiais būdais yra skatinamas pardavimas ir kaip tai veikia vartotojus.

Darbo uždaviniai:

1)Išanalizuoti kas yra pardavimo skatinimas ir kaip jis naudojamas;

2)Ištirti kaip pardavimo skatinimo priemonės veikia rinką ir vartotojus;

Darbo metodai: mokslinės literatūros ir straipsnių analizavimas, internetinių duomenų analizė, sudarytos vartotojų apkalusos rezultatų analizavimas.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 25 puslapiai (3625 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 337 KB
  • Rėmimo kompleksas Pardavimo skatinimo priemonės
    10 - 4 balsai (-ų)
Rėmimo kompleksas Pardavimo skatinimo priemonės. (2014 m. Lapkričio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/remimo-kompleksas-pardavimo-skatinimo-priemones.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:13