Rėmimo kompleksas


R4mimo kompleksas. Kepyklos remimo politika pavyzdys.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Rėmimo politikos samprata. Reklama. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. Tiesioginė rinkodara. Rėmimo vaidmuo rinkodaroje. Rėmimo strategijos formavimas ir valdymas. Faktoriai lemiantys rėmimo komplekso struktūrą. Rėmimo komplekso biudžeto sudarymas. Rėmimo komplekso naudojimas. Išvados. Naudota literatūra.


Darbo tikslas: aprašyti rėmimo kompleksą ir įvertinti jo įtaką įmonės veiklai.

rengia prekių ženklus ir firmos stilių, įpakavimą. Parduotuvės MAXIMA turi reklamos stilistų sukurtą savo įmonės ženklą. Tai parduotuvės iškaba MAXIMA dominuojanti ir ant prekių įpakavimą, degustacijos metu , reklamos pagalba yra pasirinktos atitinkamos spalvos (mėlyna ir raudona, baltame fone). Kurios pritaikytos ir parduotuvės personalo aprangai.

įrengia prekybos sales, vitrinas; visų prekybos centrų įranga ir išdėstymaas prekių yra daugmaž vienodas;

atlieka skubias video, foto, filmavimo paslaugas. Šią paslaugą MAXIMA plačiau naudojasi prieš šventes ir pristatydama naujus gaminius savo parduotuvėse.

Prekės gyvavimo ciklo etapas. Skirtingos skatinimo priemonės naudojamos skirtingais prekės gyvavimo ciklo etapais.

Skaičiuojant radijo reklamos apimtis sekundėmis, 2006 – aisiais per dešimt mėnesių (sausis-spalis) matuojamose radijo stotyse ištransliuota  beveik 17% reklamos daugiau nei 2005 – aisiais per tą patį laikotarpį .

Rėmimo kompleksas. (2013 m. Gegužės 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/remimo-kompleksas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 03:01