Rėmimo komplekso elementų vertinimo ekonominiai ir socialiniai aspektai uab “Philip Morris Lietuva”


Rėmimo komplekso elementai. Remimo kompleksas. Įmonės rėmimo kompleksas. Philip morris lietuva darbo skelbimas. Rėmimo elementai. Uab naudojamu remimo priemoniu itakos vartotojams tyrimas. Rėmimo komplekso elementu tyrimas. R4mimo kompleksas. Rėmimo komplekso analizė. Remimas komplekso elementai.

Ekonomikos diplominis darbas. Įvadas. Rėmimo komplekso elementų teorinis paaiškinimas. Rėmimo komplekso sampratos teoriniai aspektai. Pardavimo skatinimo organizavimas tabaku prekiaujančiose įmonėse. Pardavimo skatinimo priemonės kaip labiausiai įtakojančio tabako. Gaminių vartotojų pasirinkimą veiksnio pateikimas. Asmeninio pardavimo naudojimas siekiant priversti vartotoją įsigyti prekę. Ryšių su visuomene įtaka įmonės įvaizdžio kūrimui. Reklamos pateikimas atskirų jos funkcijų pateikimo kontekste. Vidaus reklamos įtaka, informuojant vartotojus pardavimo vietose. Išorinės reklamos reikšmė tabako rinkos formavimuisi ir egzistavimui. Reklamos sklaida per masines informavimo priemones. Rėmimo biudžeto sudarymo principai. Uab “philip morris lietuva” naudojamų rėmimo komplekso elementų vertinimas ir analizė. Uab “philip morris lietuva” pristatymas. Uab “philip morris lietuva” vartotojų tyrimų reikšmė pasirenkant rėmimo priemones. Tabako reklamos draudimo įtaka rėmimui. Pardavimų skatinimo nešamas pelnas įvairių akcijų ir reklaminių priemonių pagalba uab “philip morris lietuva”. Reklamos agento svarba, tiesiogiai įgyvendinant rėmimo komplekso elementų priemones. Reklamos agento pagrindinės darbo priemonės “septynių žingsnių vizito” panaudojimas įmonės rėmimo veikloje. Reklamos efektyvumo tyrimas. Ryšiai su visuomene – palankių sąlygų kūrimą ir palaikymą sąlygojantis veiksnys. Asmeninio pardavimo įtaka naujų vartotojų paieškoje ir pritraukime. Jaunimo rūkymo prevencija ir įtaka rėmimui. Tabako reklamos draudimas ekonominiu ir socialiniu požiūriu. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra. Priedas. Uab ”philip morris lietuva” valdymo struktūra. Priedas. Vidaus reklamos priemonės. Priedas. Priedas. Žurnalo “partneris” anketos klausimynas. Ačiū už sugaištą laiką.


Baigiamojo darbo turinys (išvardinti pagrindinius nagrinėtinus klausimus) . rėmimo komplekso elementų vertinimo ekonominiai ir socialiniai aspektai UAB philip morris Lietuva : ekonomikos bakalauro baigiamasis darbas / mokslinis vadovas asist. Bakalauro studijų baigiamajame darbe nagrinėjami rėmimo komplekso elementai bei jų panaudojimas UAB philip morris Lietuva .

šio darbo tikslas – įvertinti rėmimo komplekso elementus ekonominiu ir socialiniu požiūriu UAB philip morris Lietuva .

Bakalauro studijų baigiamojo darbo tyrimo objektas – rėmimo komplekso elementų analizė. Atliekant šią analizę, buvo sprendžiami sekantys uždaviniai.

Išanalizavus literatūrą, išsiaiškinti pagrindinius teorinius tabako rinkoje naudojamų rėmimo komplekso elementų ypatumus.

Pritaikyti literatūroje pateiktus svarbiausius rėmimo komplekso elementų panaudojimo metodus UAB philip morris Lietuva .

Apsvarstyti tabako reklamos problematiškumą, apžvelgiant pasaulinės praktikos patirtį bei Lietuvos įstatyminę bazę.

Panaudotas UAB philip morris Lietuva užsakymu atliktas vartotojų tyrimas, kuriame dalyvavo Lietuvos gyventojai nuo 18 iki 65 metų amžiaus. Tyrimo duomenys padėjo nustatyti tikslinę rinką, į kurią turėtų būti išanalizuota literatūra patvirtino, kad rėmimo komplekso dalys tabako įmonėse atitinka bendras rėmimo organizavimo ypatybes, kas įtakoja pardavimus, o tai yra vienas iš svarbiausių elementų, gerinant bet kokios įmonės veiklą.

Tabako gaminių reklamos draudimas nesumažina rūkančiųjų skaičiaus, todėl labiau reikėtų paanalizuoti tabako vartojimo ištakas ir taip ieškoti galimo sprendimo varianto.

Esant oligopolijos sąlygoms, vykdant pardavimų skatinimą, didėja UAB philip morris Lietuva ribiniai bei vidutiniai kaštai, taip pat didėja paklausa, kas leidžia įmonei gauti 35250lt pelną pardavimų skatinimo ciklo metu.

Siūlome rekomendacijų planą 2Pardavimų skatinimo nešamas pelnas įvairių akcijų ir reklaminių priemonių pagalba UAB philip morris Lietuva Reklamos agento pagrindinės darbo priemonės septynių kiekvienos įmonės svarbiausias uždavinys yra patenkinti pasirinktų tikslinių rinkų pirkėjų tam tikrus poreikius ir gauti pelną. Įgyvendinant šį uždavinį įmonė rinkoje susiduria su didesniu ar mažesniu skaičiumi varžovų-konkurentų, siekiančių, kad pirkėjai įsigytų būtent jų siūlomus produktus. Todėl įmonė turi nuolat stebėti rinkoje vykstančius pokyčius, atlikti rinkos tyrimus, vykdyti išsamią šių tyrimų analizę, siekiant geriau išaiškinti bei patenkinti vartotojų poreikius.

  • Ekonomika Diplominiai darbai
  • 2011 m.
  • 70 puslapių (16499 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos diplominiai darbai
  • Microsoft Word 150 KB
  • Rėmimo komplekso elementų vertinimo ekonominiai ir socialiniai aspektai uab “Philip Morris Lietuva”
    8 - 3 balsai (-ų)
Rėmimo komplekso elementų vertinimo ekonominiai ir socialiniai aspektai uab “Philip Morris Lietuva”. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/remimo-komplekso-elementu-vertinimo-ekonominiai-ir-socialiniai-aspektai-uab-philip-morris-lietuva.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:45