Rėmimo priemonės labiausiai veikiančios x įmonės lankytojus


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Tyrimo metodika. Tyrimo problemos formulavimas ir tyrinėjimo tikslų nustatymas. Tyrimo metodo parinkimas, respondentų atranka, imtis. Duomenų analizė. Respondentų demografinių rodiklių analizė. Duomenų interpretavimas. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Kavinė „Zaventė“ jau dirba septintus metus, bet norimo lankytojų skaičiau vis dar neturi. Ankstesni tyrimai parodė, kad kavinė siūlo puikias prekes ir paslaugas, yra numačiusi teisingas kainas, tačiau notimos pardavimų apimties nepasiekia. Rinkoje yra daug konkurentų kurie siūlo panašias prekes ir paslaugas, todėl labai svarbu būti išskirtiniam ir mokėti informuoti savo potencialius ir realius klientus. Tai padaryti galime pasinaudodami marketingo komplekso elemetu – rėmimu.

Komunikacinis procesas kuriamas ir valdomas pasitelkus penkias pagrindines komunikavimo veiksmų rūšis. Tai:

Šis darbas labai svarbus kavinės „Zaventė“ veiklai. Bandysime išsiaiškinti kokios rėmimo priemonės labiausiai paskatintų apsilankyti kavinėje potencialius lankytojus ir dažniau paskatintų lankytis kavinėje jau esamus klientus.

Darbo objektas - Kavinės „Zaventė“ rėmimo priemonės.

Darbo tikslas – Nustatyti kokios rėmimo priemonės labiausiai veikia kavinės „Zaventė“ potencialius ir realius lankytojus.

Darbo uždaviniai:

Pateikti marketingo tyrimo metodiką.

Atlikti marketingo tyrimą apie rėmimo priemones, kurios labiausiai veikia kavinės „Zaventė“ lankytojus.

Išanalizuoti atlikto marketingo tyrimo rezultatus.

Prieš pradedant atlikti marketingo tyrimą svarbiausia yra išsiaiškinti aktualiausią, labiausiai rūpimą problemą, kurią norimę išspręsti. Išsiaiškinus aktualiausią problemą ją reikia aiškiai suformuluoti, apibrėžti, surinkti kuo daugiau reikiamos informacijos.

Šiuo metu, kavinės “Zaventė” aktualiausia problema yra – pardavimų padidinimas. Reikia išsiaiškinti kokiais būdais būtų galima padidini kavinės “Zaventė” pardavimus. Kadangi analizuojama problema yra tiksli ir aiški galime rinktis aprašomąjį marketingo tyrimo tipą.

Galime rinktis iš kelių marketing tyrimų, kurie padės išspręsti turimą problemą:

Šiuo atveju renkamės rėmimo priemonių analizę. Tyrimas padės išsiaiškinti kokios rėmimo priemonės labiausiai veikia kavinės potencialius ir realius klientus. Kokiais būdais geriausiai informuoti, sudominti ir įtikinti apsilankyti kavinėje potencialius lankytojus. Kokios rėmimo priemonės labiausiai skatina dažniau apsilankyti jau esamus klientus. Kokiomis priemonėmis galime pasiekti, kad lankytojai taptų lojaliais klientais.

Rėmimo priemonių analizė padės atskleisti efektyviausias ir mažiausiai naudos duodančias rėmimo priemones. Sužinosime ar kavinė “Zaventė” naudoja pakankamai rėmimo priemonių, kad būtų populiari, žinoma ir patraukli kavinės lankytojams.

Kad tyrimas būtų sėkmingas remsimės šiais aspektais: tyrimo rezultatai turi būti susieti su praktika, turi būti gerai suprasti tyrimo tikslai ir paskirtis.

Tyrimo metodo parinkimas, respondentų atranka, imtis

Problemos sprendimui, reikalingos informacijos rinkimui, reikia išsirinkti tinkamą duomenų rinkimo metodą. Tyrimo metodo pasirinkimas priklauso nuo to, kokią informaciją reikia surinkti, per kiek laiko riekia atlikti tyrima ir koks biudžetas skiriamas tyrimo atlikimui.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 19 puslapių (2769 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 390 KB
  • Rėmimo priemonės labiausiai veikiančios x įmonės lankytojus
    10 - 8 balsai (-ų)
Rėmimo priemonės labiausiai veikiančios x įmonės lankytojus. (2015 m. Kovo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/remimo-priemones-labiausiai-veikiancios-x-imones-lankytojus.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:16