Rėmimo priemonės


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Rėmimo priemonės teoriškai. Rėmimo samprata ir komunikacija. Rėmimo tikslai ir biudžetas. Reklama. Pardavimo skatinimas. Populiarumas. Ryšiai su visuomene. Asmeninis pardavimas. Rėmimo priemonės Uab ,,palink“ įmonėje. Uab ,,Palink“ charakteristika.


Visi potencialūs vartotojai, nusprendę įsigyti patinkančią prekę, gali nutarti pirkti tik tada, kai turi pakankamai žinių apie ją. Vartotojui būtina pranešti apie parduodamą prekę, jos kainą, tiekimo vietą ir laiką bei paskatinti pirkti prekes. Taip perduodama informacija taikant ketvirtąjį marketingo elementą – rėmimą.

reklama, naudojant suvenyrus

Siekdama didesnio komunikacinio efekto, įmonė turi koordinuoti visą marketingo kompleksą, o ne tik rėmimą. Geras specialistas privalo žinoti, kaip veikia komunikacija.

Bendrovės marketingo komunikacijas, arba kitaip vadinamą rėmimo kompleksą, sudaro keturios grupės:

Asmeninis pardavimas – tiesioginis pardavėjo ir pirkėjo bendravimas, kurio metu pardavėjas daro didelę įtaką pirkėjo sprendimams.

Visų šių keturių grupių veiksmai yra tarpusavyje glaudžiai susiję. Jų reikšmė priklauso nuo kelių sąlygų:

Prekės pobūdis. Parduodant asmeninio vartojimo prekes, dažniausia naudojama reklama, o gamybinės paskirties prekes – pardavimo skatinimas.

Prekės gyvavimo ciklo stadija. Įvedimo stadijoje reikšmingiausia yra reklama. Didėjimo stadijoje – pardavimo skatinimas. Brandos stadijoje – rekalama kartu su pardavimo skatinimu.

Pagrindinis rėmimo tikslas – nustatyti tarp įmonės ir vartotojo tokį ryšį, kuris leistų pasiekti marketingo tikslus. Galima išskirti ir smulkesnius tikslus:

Parduodamos prekė ar teikiamos paslaugos išskyrimas iš panašių alternatyvų visumos.

Pardavimo stabilizavimas. Jis yra svarbus sezoninių prekių gamintojams, tačiau gali būti keliamas gamintojų, kurių paklausa svyruoja.

Rėmimu galima siekti ir kitokių tikslų, kurie lemia ir skatinafunkcijas, iš kurių svarbiausiomis laikomos informavimas, įtikinėjimas ir priminimas. Rėmimo tikslams pasiekti visada numatomos atitinkamos strategijos. Priklausomai nuo to, į kurį prekių tiekimo kanalo dalyvį orientuojami veiksmai, skiriamosdvi pagrindinės rėmimo strategijos rūšys:

Kai kada naudojamas abiejų strategijų derinys. Jis gali gerokai padidinti pardavimo mastus, tačiau yra labai brangus. Viena sudėtingiausių įmonės marketingo problemų yra lėšų, skirtų rėmimui, dydžio nustatymas. Manoma, kad pusė reklamos nenaudinga, tačiau nežinia, kuri pusė. Įmonės rėmimo tikslams skiria nevienodas lėšų sumas, pavyzdžiui, išlaidos rėmimui sudaro 30 – 50% kosmetikos įmonėse ir tik 10 – 20% - mašinų pramonės įmonėse.

Rėmimo priemonės. (2015 m. Balandžio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/remimo-priemones.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 16:05