Rėmimo priemonių įvertinimas


Remimo priemones. Asortimento vertinimas diplominiai. Remimo priemoniu tyrimas. Remimo priemones uab. Remimo priemoniu samprata. Reklamos priemoniu vertinimas. Remimo priemones tai. Parduotuves remimo priemoniu analize. Imones remimo priemoniu tyrimas. Diplominis apie remimo priemones.

Marketingo analizė. Įvadas. Rėmimas teoriniu aspektu. Rėmimo sąmprata. Reklama. Pardavimo skatinimas. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. Firmos „gieva“ rėmimo priemonių vertinimas. Firmos „gieva“ pristatymas. Reklamos vertinimas. Pardavimo skatinimo vertinimas. Asmeninio pardavimo vertinimas. Ryšių su visuomene vertinimas. Išvados ir siūlymai. Literatūra.


Darbo objektas – S.Trapikienės firma „Gieva“.

Darbo problema – nepakankamas dėmesys rėmimui.

Darbo tikslas – įvertinti S.Trapikienės firmos „Gieva“ rėmimo priemones, pasiūlyti ką ir kaip būtų galima tobulinti.

Darbo uždaviniai:

Aptarti teorinius rėmimo komplekso aspektus;

Detalizuoti rėmimo komplekso elementus;

Išanalizuoti S.Trapikienės firmos „Gieva“ veiklą;

Pateikti apibendrinimus bei pasiūlymus.

Tyrimo metodai:

Mokslinės literatūros analizė;

Šiame darbe pasistengsiu susipažinti su firmos „Gieva“, kurioje aš dirbu, rėmimo kompleksu, remdamasis literatūros šaltiniais. Atlikęs šį tyrimą, ketinu mėginti derinti su direktore idėjas kaip būtų galima gerinti rėmimo situaciją „Gievoje“.

  • Marketingas Analizės
  • 2012 m.
  • 22 puslapiai (4363 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 46 KB
  • Rėmimo priemonių įvertinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Rėmimo priemonių įvertinimas. (2012 m. Lapkričio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/remimo-priemoniu-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 05:19