Remonto baro projektavimas


Mechanikos kursinis darbas. Kursinio projekto užduotis. Kursinio projekto žiniaraštis. Įvadas. Aprašymo skyrius. Projektuojamo objekto charakteristika. Pradiniai duomenys. Skaičiavimo skyrius. Metinė darbų apimtis. Darbuotojų skaičius. Darbo ir pagalbinių postų skaičius. Technologiniai įrenginiai, gamybos inventorius. Gamybinių ir pagalbinių patalpų plotas. Energetika. Technologijos ir darbo organizavimo skyrius. Įmonės organizacinė struktūra. Technologinio proceso organizavimo schema. Atliekamų darbų technologinis procesas. Technologinė kortelė. Darbo vietų organizavimas. Žmonių saugos ir aplinkosaugos skyrius. Žmonių sauga. Aplinkos sauga. Natūralus ir dirbtinis apšvietimas. Ventiliacija. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Projekto anotacija.


Šiame darbe yra aprašomas UAB „VILAUTO“, lengvųjų automobilių remonto įmonės einamojo remonto ir techninės priežiūros kūrimo projektas Vievyje.

Temos aktualumas arba problema: Nuolat didėjantis automobilių kiekis, reikalauja didesnių aptarnavimo darbo sąnaudų. Didžiausia problema, kad šioje įmonėje trūksta tam tikrų įrenginių ir įrangos , kurios dėka būtų padidintas darbo našumas ir aptarnavimo kokybė.

Tikslas – suprojektuoti UAB „VILAUTO“ techninės priežiūros ir einamojo remonto barą.

Uždaviniai:

1Aprašyti įmonę ir parinkti pradinius duomenys.

2Apskaičiuoti metinę darbų apimtį,darbotojų skaičių, postų skaičių, plotus.

3Parinkti įrenginius ir inventorių.

4Nustatyti vartojamos energijos rūšį ir sąnaudas.

5Nubraižyti ir pateikti UAB „VILAUTO“ generalinį planą ir lengvųjų automobilių TP ir ER baro planą.

Aprašyti žmogaus saugą..

Specializuotų diagnostikos postų skaičius priklauso nuo stoties dydžio ir svyruoja nuo 1 iki 4. Postai išdėstomi aklinu būdu. Diagnostikos postai naudojami ir automobilių techninės būklės įvertinimui jų priėmimo į stotį metu bei TP ir ER kokybės patikrinimui. Priede parodytas Vokietijos firmos Maha rekomenduotas autoserviso stoties išplanavimas. Kaip matome, dalis diagnostinių įrenginių (pakabos geometrijos, šviesų tikrinimo) išdėstyta neizoliuojant nuo TP ir ER zonos. Tuo tarpu variklių diagnostikos postas turi būti įrengtas atskiroje izoliuotoje patalpoje. Tai privaloma todėl, kad bandant veikiančius variklius reikia triukšmo izoliacijos ir efektyvaus išmetamųjų dujų pašalinimo.

TP ir ER baras. Atvykstantiems į stotį automobiliams gali prireikti atlikti įvairiausius darbus bei tų darbų derinius. Kitaip sakant, TP ir ER technologinis procesas turi būti lankstus. Ne mažiau kaip 80  darbo postų turi būti aprūpinti keltuvais. Be šiuo metu labiausiai paplitusių dviejų stiebų elektromechaninių keltuvų, rekomenduotini hidrauliniai dviejų cilindrų keltuvai arba žirkliniai keltuvai. Nors šie keltuvai brangesni bei jų montažas sudėtingesnis, jie leidžia įrengti taip vadinamą “švarių” grindų barą. Tai labai patogu, pastatant automobilį poste. Sutaupome stoties plotą, automobilių manevravimui nereikia plačių privažiavimų tarp darbo postų.

Remonto baro projektavimas. (2015 m. Vasario 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/remonto-baro-projektavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:21