Renault Magnum pakabos pneumatinės pagalvės keitimo technologija


Mechanikos kursinis darbas. Įvadas. Teorinė dalis. Remontuojamo gaminio konstrukcinės ir technologinės charakteristikos. Tipinių defektų analizė. Tipinių defektų šalinimo technologijos ir metodikos. Įranga reikalinga remontuojamo gaminio remontui. Technologinė dalis. Remonto organizavimo metodo parinkimas. Reikalingos įrangos ir įrankių parinkimas. Gaminio remonto technologijos sudarymas. Darbo sauga ir ekologija. Išvados. Literatūros sąrašas.


Autovilkikų važiuoklės yra tobulinamos nuolatos, juose yra įmontuotos pneumatinės pakabos. Skirtingai nuo vilkiko markės skiriasi ir pakabos tipas. Tačiau mano darbas bus apie “Renault Magnum” pneumatinės pagalvės keitimo technologiją. Visi šie markės vilkikai turi pneumtainę važiuoklės sistemą. Ji komplektuojama kartu su kompresoriumi ir resiveriu. Pneumatinė pakaba vilkikuose leidžia važiuoti komfortiškiau, bei pasirinkti važiuoklės aukštį. Kadangi vilkikai sunkūs pagalvės atlaiko didžilį kruvį. Neretai pasitaiko, kad vilkikų pneumatinės pagalvės sprogsta, sutrūksta ar tiesiog suaižėja, taip atsitikus pagalvė turi būti keičiama nauja. Dingus orui iš sistemos reikia kruopščiai patikrinti ar neleidžia oro pro sujungimus, pro šlangas, ar net pats kompresorius sugedo. Išsiaiškinus kur dingsta oras galime pasirinkti remonto metodą,.Kadangi mano tema apie pneumatinę pagalvę, šiame vilkike bus sutrūkus pagalvė, aprašysiu kaip ji bus keičiama, kokius įrankius naudosiu, paminėsiu darbo saugą ir ekologiją.

Darbo tikslas :

Renault Magnum pakabos pneumatinės pagalvės keitimo technologija

Darbo uždaviniai :

Išanalizuoti pneumatinės važiuoklės tipus.

Išanalizuoti tipinius pneumatinės pagalvės defektus.

Remonto organizavimo metodo parinkimas.

Gaminio remonto technologinis sudarymas

Nustatyti darbo saugos ir ekologijos reikalavimus keičiant pneumatinę pagalvę.

Autobusuose ir sunkvežimiuose suspaustas oras spyruokliavimui gaunamas kartu su pneumatinės stabdžių sistemos oru. Kadangi stabdžių sistemos eksplotaciniam saugumui neturi turėti įtakos pneumatinė pakaba , tai pneumatinė pakaba privalo turėti atskirą resiverį ir būti atskirta nuo stbdžių sistemos atskiru vamzdžiu prie prie keturių kontūrų apsauginio vožtuvo. Lengvųjų automobilių pneumatinei pakabai reikalinga papildoma pneumatinė sistema, kadangi stabdžių sistema veikia hidrauliniu būdu.

Pneumatiniai vožtuvai reguliuoja oro kiekį, esantį pneumatiniuose elementuose, priklausomai nuo apkrovos,t.y.įlinkimo ir išsitiesinimo taip, kad kėbilas visuomet turėtų tą patį atstumą(tą patį lygį) automobilio ašies atžvilgiu.

Pneumatinių vožtuvų rankinio valdymo pagalba galima papildomai regulioti kėbulo aukštį ir kelio sąlygoms pritaikyti prošvaistę. Pneumatinio vožtuvo lėtinimo sistema, dar vadinama slopinimo sistema, neleidžia, kad dėl trumpalaikių ašies judėsių kiekvieną kartą suveiktų pneumatinis vožtuvas.

  • Mechanika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 18 puslapių (2000 žodžių)
  • Universitetas
  • Mechanikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 6875 KB
  • Renault Magnum pakabos pneumatinės pagalvės keitimo technologija
    10 - 10 balsai (-ų)
Renault Magnum pakabos pneumatinės pagalvės keitimo technologija. (2015 m. Kovo 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/renault-magnum-pakabos-pneumatines-pagalves-keitimo-technologija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:10