Renginio vertinimas pagal kokybės kriterijus


Pedagogikos analizė. Renginio „Rudenėlio pasaka“ prad. mokykloje – darželyje vertinimas pagal kokybės kriterijus. Įvadas. Renginio tikslo pasiekimo kokybė. Renginio turinio auklėjamasis vertingumas. Auklėjimo metodų parinkimas ir taikymas. Rėmimasis auklėjimo principais. Renginio struktūros pagrįstumas. Auklėtinių aktyvumas ir veiklumas renginyje. Renginio emocinis krūvis. Renginio atitikimas auklėtinių amžių ir išsilavinimą. Pasirengimo renginiui kokybė. Išvados. Literatūra. Priedas nr. 1 renginio analizės lapas. Priedas nr. 2 renginio akimirkos.


Ikimokyklinėse įstaigose vaikams yra sukuriama jų amžių atitinkanti ugdomoji aplinka, su jais dirba specialistai. Vaikams be galo svarbu būti tarp bendraamžių, kad galėtų ugdytis ir bendrauti. Tai padeda jiems bręsti socialiai.

Viena iš auklėjimo formų – renginiai. Iš surinktos informacijos apie renginį auklėtojas daro sau išvadas apie tolimesnių renginių planavimą.

Remiantis renginio kokybės kriterijais šiame darbe apžvelgiau Rudenėlio šventę, vykusią Raudondvaryje, A. ir A. Kriauzų pradinėje mokykloje – darželyje.

Vertinau renginio tikslo pasiekimo kokybę, turinį, metodų parinkimą ir taikymą, emocinį krūvį ir kitus kokybės kriterijus.

Rengino tema: „Rudenėlio šventė“.

Renginio vieta: pradinė mokykla – darželis.

Dalyviai: 2 darželio grupės: I grupė - 14 vaikų, amžius 4-5m., II grupė - 11 vaikų, amžius 3-4 m.

Renginio trukmė: 45 min.

  • Pedagogika Analizės
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (1612 žodžių)
  • Universitetas
  • Pedagogikos analizės
  • Microsoft Word 20 KB
  • Renginio vertinimas pagal kokybės kriterijus
    10 - 3 balsai (-ų)
Renginio vertinimas pagal kokybės kriterijus. (2014 m. Balandžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/renginio-vertinimas-pagal-kokybes-kriterijus.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:04