Renginių organizavimas "Pirmoji kava" įmonėje


Verslo kursinis darbas.

Įvadas. Mokslinės literatūros analizė. Renginiai ir jų planavimo specifika. Renginių organizavimo kėblumai bei sprendimo būdai. Komandos formavimo ypatumai. Įmonės įvaizdžio įtaka renginiui. Organizuojamų renginių misija ir vizija. Tyrimo dizainas. Pimoji kava’’ įmonė. Renginio ,,Kalėdinis vakarėlis’’ analizė. Interviu. Tyrimo rezultatai, jų aptarimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Praktikos metu, nagrinėjant renginių organizavimo ypatumus supratau, jog renginių organizavimas yra sunkus ir daug jėgų bei laiko reikalaujantis darbas. Kiekvienas renginys būna skirtingas kaip ir kiekviena įmonė, jos profesionalumas, kūrybiškumas ir atsidavimas darbui. Kuo anksčiau bus aišku, kokie pagrindiniai kriterijai padeda suorganizuoti tikslingą bei sėkmingą renginį, tuo greičiau ir nąšiau kitos įmonės galės keistis, pagal visuomenės poreikius. Šis tyrimas pravers ir pradedantiesiems renginių organizatoriams, ir jau turintiems patirties, kurios nori savo veiklą keisti, plėsti ar patobulinti. Tyrimas bus naudingas kompanijų darbuotojams, kurie patys organizuoja renginius arba vadovauja rangovams, taip pat agentūroms, siūlančioms tokio pobūdžio paslaugas korporacinimas klientams bei studentams – būsimiems kultūros renginių organizatoriams. Tad šis tema renginių organizavimo įmonėms turėtų būti aktuali, o personalui turėtų rupėti nešališkų klientų įnoriai ir nuomonė, norint kurt tikslingas ateities vizijas.

Problema: Ar ,,Pirmoji kava’’ įmonė teisingai vykdo renginių organizavimo funkcijas?

Objektas: Įmonės ,,Pirmoji kava’’ renginių organizavimo ypatumai.

Tikslas: Išanalizuoti kokie yra renginių organizavimo ypatumai ,,Pirmoji kava’’ įmonėje.

Renginiai yra laikini įvykiai ir kiekvienas jų yra trukmės, aplinkos, vadybos ir žmonių visuma. Jie turi tam tikrą trukmę, kuri planuotiems renginiams yra paprastai nustatyta ir paskelbta. (Getz 1997). Pasak Goldblatt (2005), renginys yra išskirtinis laiko momentas, švenčiamas su ceremonijomis ir ritualais, kad pabrėžtų ypatingą jo reikšmę. Shone ir Parry (2004) teigia, jog renginiai yra reiškinys, kylantis iš nekasdienių įvykių, kurie teikia poilsio, kultūros ir patenkina asmeninius bei organizacinius tikslus ir, kurie skirtingai nei įprasta, duoda galimybę šviesti, švęsti, pramogauti arba grupei žmonių mesti iššūkį.

Gintė Damušytė (2013) teigia, jog pagal pobūdį, dalyvių interesus ir vietą renginius galima skirstyti į švietėjiškus, rekreacinius - pramoginius, sporto, liaudiškus, komercinius, proginius, kalendorinius. Bodwin (2001), renginius klasifikuoja į 4 dalis, tai specialūs renginiai, kurie vyksta nesusietai su įprasta programa, ypatingieji renginiai, kurie pagrindinai yra numatyti kaip aukšto lygio reginiai bendruomenei, megarenginiai renginiai, kurie pasiekia milžiniškas lankytojų minias, žiniasklaidos dėmesį, prestižą ir ekonominį poveikį bei įvairiausi renginiai, kurių kriterijai gali būti naudojami apibūdinant smulkiuosius renginius.

( poilsio vakarai (šokiai, diskotekos, gegužinės, vakaronės, karnavalai);

( rytmečiai ir popietės (susitikimai, pramoginės varžytuvės, konkursai, viktorinos);

( publicistiniai renginiai (diskusijos, disputai, forumai, konferencijos);

( meniniai – publicistiniai renginiai (dokumentinės kronikos, mitingai, žurnalai;

( civilinės ir bažnytinės apeigos (krikštynos, santuokos).

Pasak Algirdo Guzausko (2011), renginiai daro didelę įtaką visuomenei. Kai kuriose šalyse tai rimta industrija, atnešanti valstybei daug finansinių įplaukų mokesčių pavidalu. Ji padeda pritraukti daug turistų, tai tampa svarbiu vietos biudžeto šaltiniu. Konferencijos, parodos padeda užmegzti dalykinius ryšius ir skatina ekonomikos plėtrą. Bendri renginių organizavimo dėsniai, kaip ir fizikos dėsniai, visame pasaulyje vienodi. Renginių organizavimo taisyklės yra universalios. Net jei renginys skirtas kolegoms, pavyzdžiui organizacijos šventė arba vidinis mokymo seminaras, jūs vistiek privalote žiūrėti į tokius renginių dalyvius kaip į klientus. Jūs dirbate jiems, ir jie vertins jūsų darbą.

Algirdas Guzauskas (2011) teigia, kad renginių organizavimas kaip specifinė veiklos forma egzistuoja nuo neatmenamų laikų, savarankiška šaka ji tapo palyginti neseniai – maždaug prieš 15-20 metų, iki tol ilgą laiką buvo kitų pramonės šakų: viešbučių verslo, turizmo, pramogų verslo sudedamoji dalis; dalis renginių organizavimo funkcijų tekdavo pardavimo skyriams, profesijų asociacijoms. Tai stabdė renginių vadybos kaip atskiros veiklos formos progresą. Dabar renginių organizavimo sferoje atsirado profesijų asociacijų, esama specialios literatūros, parengta sertifikuotų program, šioje srityje galima įgyti aukštąjį išsilavinimą.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (5846 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 76 KB
  • Renginių organizavimas "Pirmoji kava" įmonėje
    10 - 4 balsai (-ų)
Renginių organizavimas "Pirmoji kava" įmonėje. (2016 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/renginiu-organizavimas-pirmoji-kava-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:12