Renginių vadyba Kalėdinis renginys


Vadybos kursinis darbas. Teorinė dalis. Organizavimo etapai. Renginio idėja. Renginio tikslas ir uždaviniai. Renginio tema ir pavadinimas. Renginio data, laikas, trukmė ir vieta. Renginio tipas. Renginio atlikėjai, vedėjas ir darbuotojai. Auditorija ir viešinimas. Biudžetas. Organizavimas. Komanda. Renginio vizualinis apibūdinimas. Renginio garsinis ir šviesų apipavidalinimas. Renginio programa. Režisūrinis sumanymas. Bendras darbų planas. Baigiamojo etapo planas. Rezultatų vertinimas. Literatūra. Priedai.


Renginių vadyba, kaip specifinė veiklos forma egzistuoja jau labai seniai, bet kaip atskira šaka ji tapo palyginti neseniai, apytiksliai pries 20 metų. Iki to, tai buvo kitų pramonės šakų sudėtinė dalis. Tuo užsimdavo viešbučiai, turizmo, pramogų verslo įmonės. Tai neprisidėjo prie renginių vadybos, kaip atskiros veiklos formos progreso. Dabar renginių organizavimo sferoje atsirado specialios literatūros, galima įgyti ir aukštąjį išsilavinimą būtent šioje srityje.

Nors vieningos nuomonės apie renginių klasifikaciją nėra, tačiau juos galima skirti į: Laisvalaikio, taip pat pagal renginio pobūdį (žanrą, stilių), dalyvių skaičių, masinius, ar kamerinius, pagal dalyvių amžių, laiką ir vietą.

Pirminis ir pagrindinis renginio etapas yra ideja ir misija, koks tai renginys, ką juo norima pasakyti. Šio proceso metu prieinama prie tikslų kuriuos norima įgyvendinti ir išsikeliami uždaviniai, kuriuos renginio organizavimo proceso metu turima atlikti. Tai etapas, kai idėjos autoriai ir atlikėjai bendrai apsibrėžia renginio pobūdį: misiją ir viziją, apibrėžiamas renginio įgyvendinimo laikas, aptariama renginio vieta bei kiti renginio įgyvendinimo etapai. knygos „Events managements a practical guide“ autorius sako „Planavimo procesas yra vienas iš svarbiausių aspektų sėkmingam renginio valdymui: kuo patikimesnis planas, tuo lygesnė kelionė į sėkmę“. (Marie Christie, Lesley McAteer, 2006)

Dar vienas etapas tai biudžetas, kuris yra aptariamas ir nustatomas dar prieš pradedant renginio organizavimo procesą. Tai etapas, kai renginio atlikėjai turi atlikti renginio biudžeto planą, nustatydami kiek ir kokiai sričiai turima išleisti pinigų ir kaip tikslingiau juos išleisti, nešvaistant jų, o panaudojant juos tikslingai.

Kadangi beveik visi dalyviai yra įmonės darbuotojai, tai viešinimui daug priemonių ir didelių išlaidų nebus naudojama. Apie artėjantį renginį visus dalyvius informuosime pakabindami informacinį plakatą prie įėjimo durų, taip pat kiekvieno skyriaus informacinėse lentose. Plakate bus nurodoma informacija apie renginio vietą, laiką, stilių. Taip pat pateiksime informacijos apie renginio progamą: kas ves renginį, kokie atlikėjai, artistai pasirodys, kokie žaidimai bus organizuojami. Be viso to, kiekvienam asmeniškai bus įteiktas kvietimas, kuriame bus nurodyta svarbiausia informacija t.y. laikas, vieta ir vakaro tema. O mūsų kvietimas atrodys tarsi dovana, tai mūsų pažadas, kad renginyje padovanos puikią nuotaiką ir gražių, įsimintinų prisiminimų. O maketas atrodys štai taip:

Greta Sinkevičiūtė – vadovė (organizuoja šio projekto komandos darbą, prižiūri darbų eigą ir jų vykdymo kokybę. Sprendžia visas iškilusias problemines situacijas nuo pat projekto pradžios iki renginio pabaigos rezulatų įvertinimo).

Vita Strazdaitė - finansininkė (atsakinga už visą renginio finansinę apsakitą, biudžetą, pinigų surinkimą bei reikiamų daiktų įsigyjimą).

Ilona Perko - kūrybininkė (atsakinga kūrybiškai ir patraukliai perteikti renginio idėją, už scenarijų ir renginio stilių, už vientisą renginio meninį įvaizdį).

Alvydas Kaškonas – techninės dalies atlikėjas (atsakingas pasirūpinti renginiui reikalinga įranga bei daiktais, už visų techninių dalikų organizavimą, vaizdo ir garso apipavidalinimą).

Gitana Juonytė – reklamos ir komunikacijos specialistė (atsakinga už renginio viešinimą, reklamą).

Renginio dalyviai turi būti sužavėti kiekviena renginio akimirka, todėl labai svarbios renginio detalės yra apšvietimas, spalvos, muzika, garsas. Tai pagyvins mūsų Kalėdinį vakarą ir paliks kur kas didesnį įspūdį.

Taigi, turėtume pradėti nuo to, kad turime pasamdyti firmą, kuri bus atsakinga už apšvietimą. Pasirinkome pimpit.lt firmą, kuri padės mums išspręsti apšvietimo problemą. Kiekviena scena, kiekviena renginio vieta ir pobūdis reikalauja skirtingo apšvietimo, skirtingo šviesos intensyvumo ir šviesų, spalvų gausos. Kadangi svarbiausias motyvas yra Kalėdos, mes turime nepamiršti pripuošti salę girliandomis, jos gali mirguliuoti įvairiomis spalvomis. Papuošta eglutė stovės prie scenos iš dešinės pusės, kadangi iš keirės yra įėjimas į salę. Ant lubų kabės disco stilių priminantis veidrodinis kamuolis.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (3418 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 312 KB
  • Renginių vadyba Kalėdinis renginys
    10 - 8 balsai (-ų)
Renginių vadyba Kalėdinis renginys. (2016 m. Sausio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/renginiu-vadyba-kaledinis-renginys.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:19