Renginių vadyba: rinkodaros ir kūrybiniai aspektai


Renginio rinkodaros elementai. Renginio fizinis akivaizdumas.

Marketingo skaidrės. Renginių vadyba rinkodaros ir kūrybiniai aspektai. Renginio rinkodaros programa (7 P elementai ir 10 K strategija). Neapčiuopiamumas. Renginių dalyviai susiduria su rizika. Heterogeniškumas. Paslaugų nepatvarumas. Vartotojo dalyvavimas paslaugos teikimo procese. Paslaugų vienalaikiškumas. Paslaugų nuosavybės nekeičiamumas. Praktinis užsiėmimas. P elementai. Produktas. Praktinis užsiėmimas. Kaina. Verta įsidėmėti. Kainos ir kokybės strategija. Praktinis užsiėmimas - diskusija. Prieinamumas, vieta. Vietos ir tarpininkų pasirinkimo klaidos. Verta įsidėmėti. Praktinis užsiėmimas. Žmonės. Praktinis užsiėmimas. Fizinis akivaizdumas. Rėmimas. Pardavimo skatinimas (sales promotion). Asmeninis pardavimas (personal selling). Verta įsidėmėti. Ryšiai su visuomene (public relations). Reklama (advertising). Praktinis užsiėmimas. K strategija.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2013 m.
  • 60 puslapių
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 667 KB
  • Renginių vadyba: rinkodaros ir kūrybiniai aspektai
    10 - 3 balsai (-ų)
Renginių vadyba: rinkodaros ir kūrybiniai aspektai. (2013 m. Lapkričio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/renginiu-vadyba-rinkodaros-ir-kurybiniai-aspektai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:27