Respondentų nuomonės apie bulvių traškučius tyrimo analizė


Marketingo referatas. Įvadas. Tyrimo metodika. Tyrimo analizė. Išvados ir siūlymai. Priedai.


Restorano virėją labai papiktino tokia kritika, todėl jis supjaustė bulves plonomis skiltelėmis, prisūdė ir iškepė. Ironiška, tačiau norėjęs sugadinti pietus virėjas sukūrė tikrą „hitą“ – bulvių traškučius, o šio restorano savininkas įtraukė juos į meniu sąrašą ir pavadino Saratoga Chips. Traškučiai tapo vienais populiariausių iškylų ir vakarėlių užkandžių. Europą (pirmiausia – Angliją) bulvių traškučiai pasiekė 1921 m., bet kaip užkandis paplito tik maždaug po 30 metų.

Jaunimas ypač mėgsta šį populiarų užkandį, todėl aš ir nusprendžiau būtent šį produktą pasirinkti savo rinkodaros tyrimams.

Atliekant marketingo tyrimus gaunama informacija nustatyti veiklos rinkoje galimybes ir problemas, ja remdamiesi įmonė gali ištaisyti savo daromas klaidas ir atsižvelgdami į gautus marketingos tyrimo atsakymus gali siekti

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (1225 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 77 KB
  • Respondentų nuomonės apie bulvių traškučius tyrimo analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Respondentų nuomonės apie bulvių traškučius tyrimo analizė. (2014 m. Balandžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/respondentu-nuomones-apie-bulviu-traskucius-tyrimo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 03:58