Restorano analizė Da Antonio


Verslo analizė. Įvadas. „Da Antonio“ restoranas ir jo teikiamos paslaugos. Tikslinė rinka ir lūkesčiai. Konkurentai. Pozicionavimas. Įmonės reklama. Išvados. Literatūros sąrašas.


Restoranas tai vieta į kurią susirenka žmonės ne tik pavalgyti, gerai praleisti laiką, bet ir pailsėti. Šiuo metu Lietuvoje yra labai daug restoranų ir jų vis daugėja. Šis verslas yra labai sudėtingas, nes restoranų ir kitų maitinimo įstaigų yra labai daug, didelė konkurencija. Norit, kad verslas taptų sėkmingu ir neštų pelną, reiktų įsidėmėti šią taisyklę " sugalvoti naują restorano koncepciją, kuri gerai tiktų pagal pasirinktą tikslinę rinką ir įgyvendinti ją taip, kad būtų galima tapti pranašesniems už konkurentus“ . Aišku ši taisyklė tik vienas žingsnis link sėkmingo verslo, taip pat yra begalė kitų kriterijų kurių laikantis šis verslas atnešą sėkmę.

Žmonės tampa vis reiklesni, jiems reikia, kad restoranas į kurį jie užsuka atitiktų visus jų lūkesčius. Jie nori gauti gerą, kultūringą aptarnavimą, skanų, kokybišką ir gražiai pateiktą maistą, taip pat jie nori, kad aplinka būtų tvarkinga ir atitiktų visus higienos reikalavimus. Kiekvienas žmogus užsukęs į restoraną turi savo nuomonę, poreikius ir lūkesčius. Sudėtinga yra iššifruoti kiekvieno kliento poreikius ir norus, jei tai pavyksta verslas neša sėkmę ir žinoma pelną

Lietuvoje yra įvairiausių restoranų, apie vieną iš Vilniaus restoranų norėčiau pakalbėti. Tai būtų restoranas „Da Antonio“

  • Verslas Analizės
  • 2015 m.
  • 9 puslapiai (1564 žodžiai)
  • Kolegija
  • Verslo analizės
  • Microsoft Word 37 KB
  • Restorano analizė Da Antonio
    10 - 10 balsai (-ų)
Restorano analizė Da Antonio. (2015 m. Kovo 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/restorano-analize-da-antonio.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:45