Restorano marketingo kompleksas


Marketingo referatas. Įvadas. Tyrimo metodika. „Keta“ restorano stebėjimas. „Keta “ restorano teikiamų paslaugų klasifikacija ir pasiūlos analizė. Restorano „ Keta“ personalo charakteristika. Restorano „Keta“ paslaugų vartotojų charakteristika. Restorano „ Keta“ teikiamų paslaugų procesas. Restorano „Keta“ fizinė aplinka. Restorano „ Keta“ prieinamumo ir vietos veiksniai. „ Keta“ restorano kainų ir nuolaidų analizė. Restorano „Keta“ komunikacijos priemonių analizė. Stebėjimo rezultatai. Išvados. Siūlymai. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas: išanalizuoti „ Keta “ restorano paslaugų marketingo komplekso elementus.

Darbo objektas: restoranas „ Keta “ įsikūręs Marijampolėje.

Darbo metodai: antrinių duomenų analizė ir stebėjimas. Jo metu buvo stebima ir vertinama paslaugų marketingo kompleksas.

Darbo problema: sumažėję klientų srautai.

Darbo uždaviniai:

•Išsiaiškinti kokias paslaugas teikia restoranas „ Keta “;

•Išanalizuoti restorano „ Keta “ fizinę aplinką;

•Išanalizuoti restorano „ Keta “ paslaugų kainas ;

•Pateikti įmonės paslaugų marketingo tobulinimo galimybes.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (1756 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 127 KB
  • Restorano marketingo kompleksas
    10 - 5 balsai (-ų)
Restorano marketingo kompleksas. (2014 m. Gruodžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/restorano-marketingo-kompleksas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:25