Restorano McDonalds analizė


Turizmo analizė. Įvadas. Tikslinė rinka. Lūkesčiai ir jų tenkinimas. Paslaugos bei vykdomos akcijos. Konkurentai. Teikiamų paslaugų pozicionavimas. Reklama. Išvados. Literatūros sąrašas.


Kad ir kiek greito aptarnavimo restoranas „McDonald’s” turi konkurentų, įmonė išsaugo savo lankytojus, tenkindama jų poreikius. Taip pat restoranas lankytojus nuolat pritraukia naujomis akcijomis, gundančiais pasiūlymais. Įmonė sugeba sutelkti dėmesį į savo tikslinę rinką, žino, ko reikia norint išsaugoti savo klientus ir pritraukti naujų.

Restoranas teikia:

greitą aptarnavimą;

skanų bei kokybišką maistą;

pramogas bei užsiemimus vaikams;

specialias dovanėles mažiesiems;

patogų aptarnavimą neišlipant iš automobilio ir kt.

  • Turizmas Analizės
  • 2013 m.
  • 7 puslapiai (971 žodis)
  • Turizmo analizės
  • Microsoft Word 248 KB
  • Restorano McDonalds analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Restorano McDonalds analizė. (2013 m. Lapkričio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/restorano-mcdonalds-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:03