Restorano praktikos ataskaita „La Traviata“


Maisto technologijos praktikos ataskaita. Uab „La Traviata“ maitinimo įmonės charakteristika. Įmonės raida. Restorano „La Traviata” veiklos įvertinimas. Centrum apyvarta, EUR. Dalyvavimas viešuosiuose pirkimuose. Bendras sėkmės koeficientas viešųjų pirkimų konkursuose. Tiekėjo Centrum pagrindiniai partneriai, konkurentai ir pirkėjai. Įmonės Centrum bylų sąrašas, išrikiuotas pagal datą. Restorano „La Traviata“ įmonės teisinė forma. Žaliavų asortimentas ir panaudojimas. Patalpos. Serviruote. Restorano „La Traviata“ įmonės personalas. Darbuotojų kvalifikacija. Darbo rizikos veiksniai. Išvados. Literatūra.


Praktikos tikslas: Susipažinti su „La Traviata“ maitinimo įmonės veikla. Valdymo struktūra, žaliavų asortimentu, jo tiekėjais, gaminamų maitinimo produktų asortimentu, gamybos technologijomis, jo efektyvumu, sprendimo keliais, jos veiklos koordinavimu ir kontrolė, susipažinti su maisto gamybą ir saugą, reglamentuojančiais norminiais aktais ir atitinkamais įmonės vidaus dokumentais, dalyvauti realiuose procesuose.

Praktikos rezultatai: Apibūdinti konkrečios maisto verslo įmonės tipą, paskirtį, veiklą, jos situaciją, lyginant su analogišką verslą vykdančiomis kitomis įmonėmis. Palyginti maisto gamybą (prekybą) ir saugą reglamentuojančius bendruosius norminius aktus su konkrečios įmonės vidaus dokumentais. Nustatyti maitinimo verslo įmonei reikalingas žaliavas, išspręsti jų logistikos, sandėliavimo, perdirbimo vykdymą. Planuoti įmonės patalpas ir technologinės įrangos poreikį, atsižvelgiant į projektuojamos gamybos apimtį. Nustatyti optimaliausią įmonės lankytojų aptarnavimo būdą ir formą, suplanuoti konkretų aptarnavimo procesą. Analizuoti personalo poreikį, reikalingą kokybiškam aptarnavimo procesą. Nustatyti maisto verslo įmonės rizikos veiksnius ir svarbius kokybės valdymo taškus. Parengti supaprastintą maisto verslo įmonės vidaus audito planą.

Praktikos užduotys:

1.Pristatyti praktikos įmonę. Apibūdinti praktikos įmonės: tipą, paskirtį, veiklą, jos situaciją, lyginant su analogišką verslą vykdančiomis kitomis įmonėmis. Pateikti pagrindinių veiklos rodiklių dinamiką per pastaruosius 3-5 metus.

2.Nagrinėti darbo organizavimą įmonėje. Nurodyti, kuriais bendraisiais norminiais aktais naudojasi praktikos įmonė. Kokie vidaus dokumentai parengti pagal tai.

3.Analizuoti pagrindinių žaliavų grupių apibūdinimą. Žaliavų tiekėjai, žaliavų sandėliavimas ir pirminis apdorojimas. Pasiūlyti būdus šiems procesams pagerinti.

4.Pateikti įmonės patalpų tobulinimo planą. Pasiūlyti patalpų rekonstrukcijos projektą įmonės plėtros atveju. Apibūdinti technologinius procesus ir naudojamą įrangą, pateikti pasiūlymus jos tobulinimui.

5.Apibūdinti lankytojų segmentus. Apibūdinti aptarnavimo būdus ir formas. Pateikti pasiūlymus aptarnavimo kokybei pagerinti.

6.Apibūdinti praktikos įmonės personalą. Kiekis, kvalifikacija, motyvacijos priemonės. Pateikti pasiūlymus, susijusius su personalo darbo rezultatų gerinimu.

7.Nustatyti maisto verslo įmonės rizikos veiksnius. Nustatyti svarbiausius kokybės valdymo taškus.

8.Parengti supaprastintą maisto verslo įmonės vidaus audito planą:

8.1.Nustatyti svarbiausius kontrolės taškus.

8.2.Numatyti kontrolės priemones ir kontroliuojančius asmenis.

8.3.Numatyti vidinės kontrolės dažnumą ir grįžtamojo ryšio pateikimą.

Restorano praktikos ataskaita „La Traviata“. (2015 m. Vasario 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/restorano-praktikos-ataskaita-la-traviata.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:35