Restorano rinkodaros komplekso įtaka apyvartos didinimui ir jų tobulinimas


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Teorinė rinkodaros komplekso analizė. Rinkodaros komplekso samprata. Paslauga. Kaina. Paslaugos teikimas. Rėmimas. Žmonės. Fizinis akivaizdumas. Procesas. Restorano „juan juan“ rinkodaros komplekso analizė ir tobulinimo kryptys. Restorano „juan juan“ pristatymas. Restorano „juan juan“ rinkodaros priemonių komplekso analizė. Paslauga restorane „juan juan“. Kaina – viena iš svarbiausių rinkodaros priemonių. Gera restorano vieta – patogumas klientui. Reklamos stoka – bankrotas įmonei. Žmonės įmonėje ir už jos ribų. Interjeras, eksterjeras. Nuo „laba diena“ iki „viso gero“. Konkurencinis tyrimas. Anketinė apklausa. Išvados ir siūlymai. Priedai. Literatūra.


Temos aktualumas: Vargu ar kokia įmonė sugebėtų gyvuoti be rinkodaros. Rinkodara- tai poreikių numatymo bei jiems tenkinti būtinų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, padedantis siekti individo ar organizacijos tikslų.

Įmonė norėdama siekti užsibrėžtų tikslų ir patenkinti vartotojų poreikius, turi suderinti visus rinkodaros komplekso elementus. Rinkodaros kompleksą sudaro: prekė, kaina, pateikimas, žmonės, procesas, akivaizdumas, rėmimas.

Prekė- tai produktas ar paslauga, už kurią žmonės moka tam tikrą pinigų sumą, kuri vadinama kaina. Norint, kad prekė pasiektų vartotoją reikia pasirūpinti pateikimu, labai svarbu nuspręsti kokia bus pateikimo strategija.

Bene svarbiausias rinkodaros komplekso elementas yra žmonės – personalas ir vartotojai. Be jų nevyktų paslaugos tiekimas, taigi labai svarbu pasirūpinti personalo kvalifikacija bei poreikiais ir vartotojų norais, lūkesčiais. Vartotojų apsilankymui restorane turi įtakos kitas rinkodaros elementas – akivaizdumas. Tai yra įmonės išplanavimas, baldai, įranga, supanti aplinka – visa tai prisideda prie vartotojo sprendimo apsilankyti įmonėje ar ne. Dar vienas daug įtakos įmonės paklausai turintis elementas yra procesas. Nuo to, kaip teikiamos paslaugos, labai priklauso ar vartotojas apsilankys įmonėje dar kartą.

Paskutinysis, taip pat labai svarbus elementas yra rėmimas. Rėmimo dėka prekė yra žinoma, populiari, vartotojai informuoti apie prekės savybes, sudėtį.

Visi elementai yra labai svarbūs rinkodarai ir lemia įmonės sėkmę rinkoje. Jei nors vienas iš šių elementų įmonėje neveiks, įmonė nedirbs visu pajėgumu ir patirs nuostolius.

Darbo problema- Restorano „Juan Juan“ sumažėjusi apyvarta.

Darbo tikslas- Išnagrinėti restorano „Juan Juan“ rinkodaros komplekso įtaką apyvartos didinimui, bei numatyti jų tobulinimą.

Darbo objektas- Restorano „Juan Juan“ rinkodaros kompleksas.

Darbo uždaviniai:

1.1.Išnagrinėti mokslinės literatūros šaltinius apie rinkodaros kompleksą.

1.2.Išnagrinėti mokslinės literatūros šaltinius apie rinkodaros komplekso įtaką įmonės sėkmei.

1.3.Išanalizuoti mokslinės literatūros šaltinius apie rinkodaros komplekso tobulinimą.

2.Įvertinti restorano rinkodaros kompleksą ir numatyti jo silpnasias ir stipriasias vietas.

3.Išanalizuoti mikro ir makro aplinkas.

4.Atlikti restorano vatotojų poreikių patenkinimo tyrimą.

Tyrimo metodai:

•Mokslinės literatūros lyginamoji analizė.

•Anketinė apklausa.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 33 puslapiai (6145 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 100 KB
  • Restorano rinkodaros komplekso įtaka apyvartos didinimui ir jų tobulinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Restorano rinkodaros komplekso įtaka apyvartos didinimui ir jų tobulinimas. (2013 m. Gegužės 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/restorano-rinkodaros-komplekso-itaka-apyvartos-didinimui-ir-ju-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:15