Restorano verslo planas „Sport food“


Ekonomikos verslo planas. Įvadas. Teorinių teiginių apibūdinimas. Įmonės ir produkto apibūdinimas. Aplinkų apibūdinimas. Rinkodaros elementai. Personalo apibūdinimas. Finansiniai reikalavimai įmonės veiklai. Uab „Sport food“ verslo plano analizė. Įmonės ir teikiamo produkto aprašymas. Įmonę veikiančių aplinkų analizė. Rinkodaros elementų analizė. Įmonės darbuotojų charakteristika. Finansinių duomenų analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


UAB „SPORT FOOD“ veiklą pradės 2015 m., Klaipėdoje Danės g. 13. Įmonė veiks visus metus įsigyjant verslo liudijimą. Įmonė teiks maitinimo paslaugas. Verslo kūrimui reikės iš viso 300000 Lt. Įmonės įrengimams reikės 285000 Lt., ši suma bus finansuojama paimta paskola bei turimomis nuosavomis lėšomis. Verslo įkūrimui planuojama gauti 300 tūkst. Lt paskola 4 metams su 10% palūkanų ir kas ketvirtį atiduoti jos dalį. Per metus reikės gražinti 75000 Lt. Restoranui gaunant pastovias pajamas, paskola bus grąžinta laiku.

Maitinimo įstaigos pagrindiniai klientai numatoma, kad bus Klaipėdos sportininkai. Mėgstantys sporta ir socialiai aktyvus žmonės, sporto profesionalai, sveiką gyvenimo būda propaguojantys žmonės. Įmonė konkurentų turės nedaug, nes Klaipėdoje dar nėra sportinio maisto restoranų. Pagrindinis pelno šaltinis bus netoliese isikūrę sporto klubai tokie kaip „IMPULS“

Imonės darbuotojai veiklos pradžioje bus šeimos nariai bei kvalifikuoti specialistai. Restoranas „SPORT FOOD“ dirbs nedaug darbuotojų, todėl paranku taikyti linijinę valdymo struktūrą. Šitaip lengviau palaikyti tiesioginį ryšį su darbuotojais, taip efektyvinant kontrolę ir gaunant tikslesnę informaciją apie veiklą.

Įmonė kainas teikiamoms paslaugoms nustatys atsižvelgdama į gamybos kaštus, konkurentų kainas, metų sezoną.

Temos aktualumas: Šiomis dienomis, augant sporto sektoriui ir perspektyvoms jame, į sportą žiūrime vis rimčiau. Tik tinkamai maitinantis galima pasiekti aukščiausius sporto pasiekimus, lietuvoje tokių restoranų nėra, todėl tai unikalu ir perspektyvu. Sportinio maisto restoranas - tai dovana žmonėms siekiantiems sveikai maitintis, gaunant daug įvairių naudingų medžiagų. Klientams paruoštumėme platų meniu asortimentą, Patiekalams naudotumėme aukštos kokybės maistą. Gamyboje nebūtų naudojama genetiškai modifikuotų produktų ar kitų maisto gaminimo priedų. Klientams galėtumėme pasiūlyti aukštą kvalifikuotų darbuotojų aptarnavimo lygį ir konsultacijas.

Restoranas lengvai ir patogiai pasiekianmas, ne tik nuosava transporto priemone, bet ir viešuoju transportu. Šalia įsikūrusio sporto komplekso lankytojams viešojo maitinimo įmonė bus pasiekiama per kelias minutes pėsčiomis. Dirbantis personalas bus kvalifikuotas ir nuolat apmokomas. Ypatingas dėmesys bus skiriamas maisto kokybei, mitybos planavimui, proteinų koktelių sandarai.

Darbo objektas:UAB„SPORT FOOD“ verslo plano analizė

Darbo tikslas: išanalizuoti UAB „SPORT FOOD“veiklos pobūdį, perspektyvas rinkoje.

Darbo uždaviniai:

Šioje kursinio darbo dalyje bus teoriniu aspektu nagrinėjama įmonė ir produktas, apibūdinamos įmones galinčios veikti aplinkos, taip pat bus nagrinėjami rinkodaros elementai. Bus teoriškai apibūdinamas personalas, tam tikri aspektai. Paskutinėje dalyje bus analizuojami finansinius reikalavimus, taikomi įmonėms. Rašant teorinę kursinio darbo dalį bus naudojama mokslinės literatūros analizė.

Visame pasaulyje yra įsikūrę ir savo veiklą vykdo labai daug įvairaus tipo įmonių. Jų tikslas yra užsiimti tokia veikla, kurios teikiamas produktas patenkintų tiek vartotojo poreikius, tiek atneštų pelną įmonei. Mokslinėje literatūroje yra daug apibrėžimų apibūdinančių įmonės sąvoką.

Yra labai daug autorių, kurie savaip įvardija įmonės sąvoką, tačiau esmė šios sąvokos išlieka nepakitusi, nepaisant autorių interpretacijų.

Andrijauskienė A. (2004) teigia kad norint kurti įmonę pirmiausia reikia pasirinkti kokios atsakomybės įmonę norima kurti. Ši autorė pateikia 2 rūšių įmones:

Ribotos turtinės atsakomybės įmonės atsako tik įmonės turtu. Tokioms įmonėms priklauso akcinės bendrovės, žemės ūkio bendrovės, kooperatinės bendrovės, valstybinės įmonės bei kitos organizacijos.

Taigi, mokslinėje literatūroje vieno, bendro įmonės ir produkto apibrėžimo nėra, tačiau galima pastebėti, kad autorių nuomonė apibūdinant įmonę ir produktą yra labai panaši.

Mikro aplinka – tai visuma išorinių jėgų, , kurioms įmonė, siekdama savo tikslų, gali daryti įtaką (Žvinklys J., Vabalas E., 2006, 33 p.). Mikro aplinką sudaro:

Pirkėjai- tai fiziniai arba juridiniai asmenys, kurie nori ir gali iš kito asmens įsigyti prekę, o taip pat įsipareigojantis už ją mokėti nustatytą pinigų sumą.

Gamtinė aplinka – tai rinkodaros aplinkos komponentas, apimantis visų gamtinių išteklių poveikį rinkodarai (Dudėnas R., 2006, 23 p.).

Politinė – teisinė aplinka – tai rinkodaros aplinkos komponentas, apimantis visų juridinių aktų poveikį rinkodarai ( Dudėnas R., 2006, 24 p.).

Įmones veikia mikro ir makro aplinkos, tačiau jų poveikis labai priklauso nuo įmonės tipo, vykdomos veiklos, priimamų tam tikrų sprendimų, rizikos lygio ir kt.

Literatūroje yra plačiai nagrinėjamas 4P rinkodaros elementai Puteikienė R. (2009) pateikia šiuos elementus:

  • Ekonomika Verslo planai
  • 2015 m.
  • 26 puslapiai (5588 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos verslo planai
  • Microsoft Word 240 KB
  • Restorano verslo planas „Sport food“
    10 - 6 balsai (-ų)
Restorano verslo planas „Sport food“. (2015 m. Balandžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/restorano-verslo-planas-sport-food.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:26