Restoranų palyginimas. Konkurencinis įmonių tyrimas


Restoranu tipai. Vadovauciau kavines versle. Isvados apie restorana. Konkurencinis tyrimas. Imoniu palyginimas zvalgybinis tyrimas. Imones konkurencinis palyginimas su kita imone. Smaku smako projektas. Restoranu segmentai. Restoranas referatas. Restoranu rusys.

Ekonomikos referatas. Tiriamosios įmonės. Restoranas „čili kinija”. Restoranas „smakų smakas“. Kokurentų vizitinės kortelės. Restorano ,,čili kinijos“ konkurentų vizitinės kortelės. Restorano ,,smakų smakas“ konkurentų vizitinės kortelės. Konkurencinės situacijos tyrimas. Restorano „čili kinija“ konkurencinės situacijos tyrimas. Restorano „smakų smakas“ konkurencinės situacijos tyrimas. Tiriamų maitinimo įmonių ir klietų segmentai. Restorano „čili kinija“ bei konkurentų klientų segmentai. Restoranas „smakų smakas“ bei konkurentų klientų segmentai. Kainų ir reklamos palyginimas. Tiriamų įmonių ir jų konkurentų ss analizė. Restorano „čili kinija“ išvados ir siūlymai. Restorano „smakų smakas“ išvados ir siūlymai. Bendros išvados. Naudota literatūra.


Šiais laikais jau nebeapsieinama be kavinių, restoranų ir kitų maitinomo įstaigų, nes dabar maitinimo įmonės siūlo nebrangiai ir skaniai pavalgyti bei įvairiausias pramogas: kiekvienoje maitinimo įstaigoje gali rasti platų patiekalų bei gėrimų asortimentą, taip pat klientui suteikiamas pramogų bei poilsio kompleksas viename. Kiekviena įmonė išsiskiria savo interjeru, aptarnavimo lygiu, patiekalų asortimentu bei mokėjimu priimti ir išsaugoti savo klientą. Galima teikti, kad svarbiausias maitinimo įstaigos uždavinys yra mokėjimas pritraukti bei išlaikyti klientus, žinojimas ko jis nori, ko jam gali prireikti. Prieš pradėdamos tirti savo dvi pasirinktas maitinimo įmones, mes išsikėleme sau tikslą - atlikti restoranų “Čili Kinija” ir “Smakų smakas” pirminių duomenų tyrimą. Bei uždavinius – ištirti “Čili Kinija” ir “Smakų smakas” restorano padėtį visuomenėje, palyginti restoranus, rasti kavinių konkurentus, palyginti kainas, pateikti išvadas ir siūlymus.

Darbo tikslas – atlikti pasirinktos maitinimo įmonės žvalgybinį tyrimą ir parengti gautų rezultatų pristatymą.

Nagrinėjami klausimai:

Maitinimo įmonės tipas, pavadinimas, adresas, juridinis statusas, vadovas, darbo laikas;

Maitinimo įmonės infrastruktūra: supantys objektai, susisiekimas su strateginiais objektais, kitais miesto mikrorajonais, su miesto centru;

Maitinimo įmonės eksterjeras ir interjeras;

Valgymo salių ir staliukų skaičius;

Aptarnaujančių darbuotojų skaičius;

Sanitarinių – higienos reikalavimų laikymosi būklė;

Aptarnavimo kultūra;

Valgiaraštis: patiekalai, gėrimai ir jų kainos (keletas iš jų pasirinkta lyginamajai analizei);

Organizuojamos pramogos ar kitos paslaugos;

Vartotojų segmentai: tikslinės rinkos pagal apsilankymo tikslą, buvimo trukmę, lankymosi dažnumą ir kitus socialinius demografinius rodiklius: amžių, lytį, iš kur atvyko, socialinį statusą visuomenėje;

Konkurencinės situacijos tyrimas;

Reklama ir rėmimas (iškaba, reklama žiniasklaidoje ar kitose masinės informacijos priemonėse, taikomos nuolaidos);

Išvados, siūlymai: „jei aš vadovaučiau šiai maitinimo įmonei:

ką daryčiau?

ko norėčiau?

ką pakeisčiau?

kokiais norėčiau matyti savo darbuotojus?“

Darbo pobūdis – komandinis.

Reikalavimai: gautus pirminius duomenis apibendrinti, susisteminti, išanalizuoti ir parengti viešam pristatymui.

Vertinimo kriterijai:

Gebėti atlikti žvalgybinį tyrimą ir atsakyti į pateiktus klausimus.

  • Ekonomika Referatai
  • 2012 m.
  • 24 puslapiai (3096 žodžiai)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 510 KB
  • Restoranų palyginimas. Konkurencinis įmonių tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Restoranų palyginimas. Konkurencinis įmonių tyrimas. (2012 m. Gegužės 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/restoranu-palyginimas-konkurencinis-imoniu-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:42