Restoranų tinklo klientų aptarnavimo kokybės vertinimas Charlie Pica


Verslo analizė. Paveikslų sąrašas. Lentelių sąrašas. Įvadas. Teorinė dalis. Bendri klientų aptarnavimo kokybės kriterijai. Verbalinės komunikacijos vaidmuo aptarnaujant klientus. Neverbalinės komunikacijos vaidmuo aptarnaujant klientus. Praktinė dalis. Restoranų duomenų analizė. Respondentų restoranų lankomumas per mėnesį. Respondentų kreipiamas dėmesys renkantis restoraną. Svarbiausi aptarnavimo kokybės aspektai. Respondentų reakcija į malonų aptarnavimą. „Charlie pica“ restoranų duomenų analizė. „Charlie pica“ tinklui būdingos charakteristikos. Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas „Charlie pica“ tinklo restoranuose. Didžiausios spragos „Charlie pica“ tinklo personalo darbe. „Charlie pica“ tinklo maisto pristatymas į namus. Išvados. Literatūra. –.


Tyrimo objektas: „Charlie pica“ restoranų tinklo klientų aptarnavimo kokybės vertinimas.

Tyrimo tikslas: Išanalizuoti „Charlie pica“ restoranų tinklo klientų aptarnavimo kokybės vertinimą.

Tyrimo uždaviniai:

1)Išanalizuoti verbalinės komunikacijos vaidmenį aptarnaujant klientus;

2)Išanalizuoti neverbalinės komunikacijos vaidmenį aptarnaujant klientus;

3)Išanalizuoti „Charlie pica“ restoranų tinklo klientų aptarnavimo kokybės vertinimo duomenis.

Tyrimo metodai ir priemonės:

1)Literatūrinių šaltinių analizė

2)Anketinė apklausa

3)Duomenų sisteminimas, analizė, vaizdavimas.

  • Verslas Analizės
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (3248 žodžiai)
  • Kolegija
  • Verslo analizės
  • Microsoft Word 52 KB
  • Restoranų tinklo klientų aptarnavimo kokybės vertinimas Charlie Pica
    10 - 6 balsai (-ų)
Restoranų tinklo klientų aptarnavimo kokybės vertinimas Charlie Pica. (2014 m. Gruodžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/restoranu-tinklo-klientu-aptarnavimo-kokybes-vertinimas-charlie-pica.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:40