Riedmenu remontas


Transporto namų darbas. Riedmenų techninė priežiūra ir remontas. Aprašyti TEM2 serijos šilumvežių TP-2 techninės priežiūros darbo technologiją. Dirbant dyzeliniam varikliui. Sustabdžius dyzelinį variklį. Ekipažinė dalis. Kiti darbai. Atlikus TP-2 patikrinti ar pašalinti visi TP-2 metu nustatyti defektai. Įrašyti įrašą apie techninės priežiūros TP-2 atlikimą T-44 formos žurnale. Aprašyti kompresorių slėgio reguliatorių remonto technologiją, kai šilumvežiams atliekami einamieji remontai. Slėgio reguliatoriai AK-11A ir AK-11V. Aprašyti riedmenų automatinės sankabos mechanizmo apžiūros technologiją. Aprašyti techninius reikalavimus vagonų rezervuarų ir stabdymo cilindrų remontui. Oro rezervuarų techninė apžiūra ir remontas. Aprašyti elektrinių traukinių techninės priežiūros TP-2 darbo technologiją.


Patikrinti smelio tiekimo sistemos, garso signalų ir stiklo valytuvų veikima.

Patikrinti dyzelinio variklio alkūninio veleno sūkių dažnio reguliatoriaus darbo stabilumą.

Patikrinti traukos elektros variklių aušinimo ventiliatorių ir dvimašininio agregato pavaros diržų būklę ir įtempimą.

Išpilti nuosėdas iš degalų bako ir dyzelinio variklio karterio. Išpilti kondensatą iš oro rezervuarų.

Patikrinti vežimėlius, ypatingą dėmesį atkreipiant į aširačių ratlankius, atlikti aširačių apžiūra pagal 1520 mm pločio vėžės traukos riedmenų aširačių formavimo, remonto ir priežiūros instrukcijos T/108 reikalavimus.

Patikrinti stabdžių cilindrų kotų eiga, stabdžių svirtinės pavaros, jos apsauginių įrenginių būklę ir sureguliavimą.

Patikrinti automatinės sankabos remonto ir techninės priežiūros instrukcija 60/V reikalavimus.

1. Būtina išardyti filtrą, kamšalą ir tinklelį išplauti ir išdžiovinti. Nutrintą kamšalą pakeisti nauju, prieš tai lengvai įmirkius alyvoje.

2. Vožtuvų ir jų lizdų pritrinamuosius paviršius, turinčius nesandarumus ir išsidėvėjimą, reikia išvalyti ir pritrinti.

3. Tikrinamas tarpelis kreipiančioje įvorėje tarp įjungiamojo ir išjungiamojo vožtuvų, kuris turi būti ( 0,005-0,050 ) mm ribose. Esant didesniam tarpeliui, vožtuvas keičiamas nauju, tuo atveju, tarpelis tarp įvorės ir vožtuvo turi būti ( 0,005 - 0,020 ) mm ribose.

5. Po remonto ir surinkimo bandomas slėgio reguliatoriaus sandarumas 0,1 MPa ( 10 kgf/cm2) slėgiu. Leidžiama susidaryti muilo burbului ant išėjimo angų, jam išsilaikant nemažiau kaip 5 sekundes.

6. Galutinai slėgio reguliatorius reguliuojamas ant lokomotyvo išsijungimui, esant pagrindiniuose oro rezervuaruose 0,85 MPa ( 8,5 kgf/cm2 ) slėgiui ir įsijungimui, esant 0,75 MPa ( 7,5 kgf/cm2 ) slėgiui su ± 0,02 MPa ( 0,2 kgf/cm2 ) nukrypimu.

Pagrindiniuose rezervuaruose pasiekus 8,5 kgf/cm2 slėgį, pasukant prieš laikrodžio rodyklę kairįjį reguliuojamąjį sraigtą, išjungti kompresorių.

Pagrindiniuose rezervuaruose esant 8,5 kgf/cm2 slėgiui, reguliuojamojo sraigto pasukimu prieš laikrodžio rodyklę priversti kompresorių išsijungti.

Esant įjungtam kompresoriui, sumažinti slėgį iki 7,5 kgf/cm2 ir dešiniojo sraigto pasukimu pagal laikrodžio rodyklę priversti kompresorių išsijungti.

Dešinį reguliuojamąjį sraigtą pasukti 2-3 sūkius prieš laikrodžio rodyklę. Slėgį pagrindiniame rezervuare sumažinti iki 7,5 kgf/cm2 ir reguliuojamojo sraigto pasukimu pagal laikrodžio rodyklę priversti kompresorių įsijungti..

Kompresorius slegia virš 8,5 kgf/cm2 slėgį ir apsauginis vožtuvas ant kompresoriaus šaldytuvo suveikia todėl, kad nesuveikia reguliatorius arba iškrovimo įrenginys.

Reguliatorius nesuveikia, praleidžia orą per atmosferinę angą. Išjungiamieji vožtuvai nepriglunda prie lizdo dėl pašalinių dalelių patekimo ir praleidžia orą arba praleidžia sandarinimo tarpinė

1. Sulūžusios arba praradusios tamprumą spyruoklės, o taip pat spyruoklės, laisvoje būklėje turinčios didesnius kaip 4 mm aukščio nukrypimus nuo brėžinio matmens, keičiamos naujomis.

2. Guminę diafragmą keičia esant išsisluoksniavimui, praplyšimams, įtrūkimams arba didesniam kaip 3 mm liekamajam išlinkimui. Einamojo remonto ER-3 ir kapitalinių remontų metu diafragmą keičia, nepriklausomai nuo būklės.

3. Svirtys ir plokštelės, kurių paviršiaus danga nusitrynusi, cinkuojamos, keičiami reguliuojantieji sraigtai su pažeistu sriegiu ir išsidėvėjusiomis išdrožomis, kontaktai nuvalomi ir pritrinami taip, kad pritrinamosios juostelės plotis sudarytų 2,5 - 3,5 mm.

5. Po reguliatoriaus remonto ir surinkimo tikrinamas sandarumas tarp korpuso ir flanšo diafragmos užtvirtinimo vietoje. Neleidžiamas oro praleidimas sujungime, esant 9,0 kgf/cm2 suspausto oro slėgiui.

Po reguliatoriaus remonto ir reguliavimo paslankaus kontakto slėgis turi būti 1,5-2,0 kgf/cm2 ribose, tarpelis tarp reguliuojančiojo sraigto ir koto galų kontaktų susijungimo momentu – 0,3-0,5 mm, kontaktų atotrūkis – 9-11 mm. Eksploatacijoje leidžiamas nemažesnis kaip 5 mm kontaktų atotrūkis. Izoliacijos varža tarp reguliatoriaus korpuso ir visų srovę praleidžiančių dalių turi būti ne mažesnė kaip 1,5 M (.

Riedmenu remontas. (2014 m. Gegužės 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/riedmenu-remontas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:18